دیدار فرمانده انتظامی ارزوئیه با خانواده شهداء

سرهنگ اسفندیاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ارزوئیه به همراه تعدادی از همکاران خود به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) و شب های قدر با خانواده معظم شهیدان اسکندری در بخش صوغان شهرستان ارزوئیه دیدار کرد. به گزارش فت فتو به مناسبت شهادت امام علی (ع) و شب های قدر کارکنان انتظامی ارزوئیه سی و یکم فروردین […]

سرهنگ اسفندیاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ارزوئیه به همراه تعدادی از همکاران خود به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) و شب های قدر با خانواده معظم شهیدان اسکندری در بخش صوغان شهرستان ارزوئیه دیدار کرد.

به گزارش فت فتو به مناسبت شهادت امام علی (ع) و شب های قدر کارکنان انتظامی ارزوئیه سی و یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ با خانواده شهیدان‌ والامقام اسکندری در صوغان ارزوئيه دیدار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئيه به مناسبت شب های قدر با خانواده شهیدان والامقام “عابد و جابر اسكندري”دیدار و از آنان دلجویی كرد. 

سرهنگ اسفندياري در این دیدار اظهار کرد: امنیتی که در حال حاضر ایران اسلامی از آن برخوردار است در سایه رشادت و ایثار شهدا است و ما مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده انتظامي ارزوئیه افزود: شهدا مایه افتخار ما هستند و دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه فرماندهان و كاركنان مي شود.

گفتني است شهيد جابر اسكندري در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۹۶ طي درگيري با اشرار مسلح در شهرستان بم و شهيد عابد اسكندري در سال ۱۳۸۹ طي درگيري با اشرار مسلح در شهرستان قلعه گنج به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دیدار فرمانده انتظامی ارزوئیه با خانواده شهداء

منبع:آرمـان
? دیدار فرمانده انتظامی ارزوئیه با خانواده شهداء