دیدار شهردار جدید ارزوئیه با امام جمعه شهرستان

محمد مسعودی شهردار جدید ارزوئیه به اتفاق اعضای شورای شهر با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه دیدار کرد. به گزارش “فت فتو” از ارزوئیه شهردار جدید شهر ارزوئیه به اتفاق اعضای شورای شهر ارزوئیه در اولین روز کاری خود با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه […]

محمد مسعودی شهردار جدید ارزوئیه به اتفاق اعضای شورای شهر با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه دیدار کرد.

به گزارش “فت فتو” از ارزوئیه شهردار جدید شهر ارزوئیه به اتفاق اعضای شورای شهر ارزوئیه در اولین روز کاری خود با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه دیدار کرد.

شهردار ارزوئیه به همراه جمعی از کارشناسان و مسولان واحدهای مختلف شهرداری و در معیت اعضای شورای اسلامی شهر با حجة الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت شروع به کار شهردار جدید صورت پذیرفت حجت الاسلام و المسلمین منصوری ضمن تبریک به مهندس مسعودی بابت انتصاب در مسوولیت جدید و تشکر از اعضای شورای اسلامی بابت انتخاب وی ، همه مسوولان و خدمتگزاران نظام را به تقوای الهی و تلاش در جهت رضای خداوند توصیه کرد.

وی ضمن دعا برای موفقیت شورا و شهردار جدید همه همکاران و کارشناسان شهرداری را به اتحاد و همدلی و رعایت تقوا برای پیش برد اهداف نظام اسلامی و خدمت ماندگار و خالصانه به مردم توصیه نمودند.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده




دیدار شهردار جدید ارزوئیه با امام جمعه شهرستان

منبع:آرمـان
? دیدار شهردار جدید ارزوئیه با امام جمعه شهرستان