دیدار خدام آستان قدس رضوی با عوامل اورژانس در شهرستان راین

حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در اورژانس شهرستان راین ، دل‌ها را به سوی امام هشتم روانه و قطرات اشک را بر چشمان پرسنل و بیماران جاری ساخت. به گزارش راه ارمان همزمان با دهه ی کرامت و در روز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ، خادمین حامل پرچم سبز […]

حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در اورژانس شهرستان راین ، دل‌ها را به سوی امام هشتم روانه و قطرات اشک را بر چشمان پرسنل و بیماران جاری ساخت.

به گزارش راه ارمان همزمان با دهه ی کرامت و در روز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ، خادمین حامل پرچم سبز حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در ادامه سفر خود به شهرستان راین  تحت عنوان « زیر سایه خورشید» با حضور در این بیمارستان، با پرسنل و بیماران بستری در بخش های درمانی این بیمارستان دیدار کردند.

با ورود خدام حرم مطهر رضوی ، فضای اورژانس سراسر آکنده از ذکر و یاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) شد و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مدیحه سرایی توسط خدام آستان قدس رضوی چشم ها را بارانی و دل های پرسنل و همراهان را روانه مشهد الرضا نمود و شوق حضور این بزرگواران، پرسنل اورژانس را نیز که شاهد این حضور سبز خادمین بودند بسیار تحت تاثیر قرار داد.

در این دیدار خادمین امام رضا(ع)  از تلاش‎های مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان در مدت شیوع بیماری کرونا و ضمن دعا برای شفای بیماران، با اهدای بسته های متبرک حضرت رضا (ع) به کادر درمان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




دیدار خدام آستان قدس رضوی با عوامل اورژانس در شهرستان راین

منبع:آرمـان
? دیدار خدام آستان قدس رضوی با عوامل اورژانس در شهرستان راین