دیدار خبرنگاران کهنوجی با خانواده شهید خجسته | اخبار استان کرمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج به همراه جمعی از خبرنگاران با خانواده شهید احمد خجسته دیدار و از مقام شامخ این شهید تجلیل کردند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ محمد برجی صبح امروز در کهنوج به همراه جمعی از خبرنگاران این شهرستان با خانواده شهید احمد خجسته  دیدار و از مقام […]


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج به همراه جمعی از خبرنگاران با خانواده شهید
احمد خجسته دیدار و از مقام شامخ این شهید تجلیل کردند.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ محمد برجی صبح امروز در کهنوج به همراه جمعی از خبرنگاران این شهرستان با خانواده شهید احمد خجسته  دیدار و از مقام شامخ شهید تجلیل کردند.

وی در این دیدار گفت: مقام شهدا نزد خداوند دارای بالاترین مرتبه و منزلت است و اقتدار و سرافرازی امروز کشور مرهون خون شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج افزود: ادامه راه شهدا وظیفه همه مسئولان و مردم است و تجلیل از خانواده شهدا و دیدار با آنان برای ما افتخار است.

برجی ادامه داد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند که تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش‌ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت‌ها است.


انتهای خبر/پ


دیدار خبرنگاران کهنوجی با خانواده شهید خجسته

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دیدار خبرنگاران کهنوجی با خانواده شهید خجسته