دیدار امام جمعه راین با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه راین با حضور در محل شرکت شهرک های صنعتی کرمان با میجانی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد. به گزارش فت فتو در راستای برنامه های دهه تولید وتجارت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه راین با حضور در محل شرکت شهرک های صنعتی کرمان با میجانی […]

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه راین با حضور در محل شرکت شهرک های صنعتی کرمان با میجانی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فت فتو در راستای برنامه های دهه تولید وتجارت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه راین با حضور در محل شرکت شهرک های صنعتی کرمان با میجانی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

علیدادی سلیمانی ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه  تولید و تجارت به ارائه گزارش از وضعیت شهرک صنعتی واقع در شهرستان راین پرداخت و گفت: شهرک صنعتی راین قابلیت سرمایه گذاری بالایی دارد و در حال حاضر چند واحد تولیدی صنعتی در این شهرک فعالیت دارند.

در ادامه میجانی با تاکید بر صحبت های مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال آفرینی به افتتاح شهرک خورشیدی در ورودی راین در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




دیدار امام جمعه راین با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان

منبع:آرمـان
? دیدار امام جمعه راین با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان