دیدار اتاق بازرگانی کرمان با سفرای بنگلادش

سفرای کشورهای بنگلادش، بلاروس، الجزائر، اکوادور و اندونزی با رئیس اتاق کرمان دیدار و نشست‌های جداگانه‌ای برگزار کردند. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمان؛ سفرای کشورهای مختلف در نشست با رئیس اتاق کرمان در حاشیه آئین بزرگداشت روز ملی بنگلادش، به ثاتیرات برگزاری همایش […]



سفرای کشورهای بنگلادش، بلاروس، الجزائر، اکوادور و اندونزی با رئیس اتاق کرمان دیدار و نشست‌های جداگانه‌ای برگزار کردند.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمان؛ سفرای کشورهای مختلف در نشست با رئیس اتاق کرمان در حاشیه آئین بزرگداشت روز ملی بنگلادش، به ثاتیرات برگزاری همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ اشاره و از برقراری همکاری‌های اقتصادی با کرمان استقبال کردند.

در این آئین که با حضور برخی مقامات کشور بنگلادش و ایران و سفرای خارجی مقیم ایران برگزار شد، سفرای کشورهای بنگلادش، بلاروس، الجزائر، اکوادور و اندونزی با رئیس اتاق کرمان نشست های جداگانه ای برگزار کردند.

دمیتری کالتسوف، سفیر بلاروس در نشست با رئیس اتاق کرمان، ضمن یادآوری تاثیرات بسیار مثبت حضور خود در همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴، از آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی استان کرمان، ابراز خرسندی کرد و گفت: این کشور از همکاری اقتصادی با استان کرمان استقبال می کند.

منجور الکریم خان جودوری، سفیر بنگلادش نیر اشتیاق خود را از افزایش تعامل و تبادل برای تعمیق همکاری‌های دوجانبه به‌ویژه  در زمینه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اعلام و بیان کرد: نشانه‌های خوبی برای به میدان آمدن بخش خصوصی دو کشور برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های عظیم در زمینه‌های تجارت و سرمایه‌گذاری مشاهده می‌شود که امیدواریم به نتیجه خوبی منجر شود.

سفرای کشورهای الجزائر، اکوادور و اندونزی نیز به انعکاس اخبار همایش آیدکس اشاره کردند و در ادامه از همکاری‌های اقتصادی بین این کشورها و کرمان استقبال کردند.

همایش سرمایه‌گذاری و توسعه «کرمان آیدکس ۲۰۲۴» اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور میهمانان داخلی و میهمانان خارجی از ۱۲ کشور برگزار شد.

انتهای خبر/ طهماسبی


دیدار اتاق بازرگانی کرمان با سفرای بنگلادش

منبع:آرمـان
? دیدار اتاق بازرگانی کرمان با سفرای بنگلادش