دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» کلید خورد

نذیر کرمان/کرمان معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد. سیدعباس حسینی داورانی شامگاه سوم مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: فردا فراخوان این جشنواره منتشر و تا ۳۰ آبان ماه مهلت ثبت نام و ارسال اثر فراهم است. وی با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره با […]



نذیر کرمان/کرمان معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

سیدعباس حسینی داورانی شامگاه سوم مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: فردا فراخوان این جشنواره منتشر و تا ۳۰ آبان ماه مهلت ثبت نام و ارسال اثر فراهم است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره با دوره قبل تفاوت‌هایی دارد، افزود: در این دوره از جشنواره شرکت کنندگان علاوه بر ارائه آثار انیمیشن، داستانی و مستند، می‌توانند اقدام به تولید و ارسال تیزر معرفی شهر رفسنجان کنند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان تصریح کرد: محوریت و شعار دومین دوره جشنواره مانند دوره پیشین «شهر، امید و آینده» است و دو موضوع آسیب‌های اجتماعی و مدیریت مشارکتی نیز به عنوان موضوعات ویژه دوره دوم انتخاب شده است.

وی از برپایی کارگاه‌های آموزشی در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء سطح توان هنرمندان و علاقمندان به فیلمسازی، در طول برگزاری جشنواره، کارگاه‌های آموزشی ویژه تولید فیلم کوتاه با حضور اساتید مجرب نیز برگزار خواهد شد.

رئیس جشنواره فیلم شهرنما افزود: فیلمسازان برای شرکت در این دوره از جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی rafsanjan.ir مراجعه کنند.

به گزارش نذیر کرمان، دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان، با همکاری انجمن سینمای جوانان دفتر رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، ، دادگستری شهرستان رفسنجان و موسسه فرهنگی هزاردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام


دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» کلید خورد

منبع: ایـسنا
? دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» کلید خورد