دولت کریمه باید شکل بگیرد دولتی که در آن اسلام و اهلش عزیز هستند/ هر نهادی دولت کوچکی که باید در خدمت مردم تلاش کند

سید محمد رضا حسینی با بیان اینکه همه ی عزیزانی که در وزارت مردم خدمت می کنند باید طوری خودشان را تنظیم کنند که دولت کریمه محقق شود، گفت: در این دولت رفع نیازهای مردم اولویت دارند زیرا در دولت کریمه روابط ارباب رعیتی نیست بلکه برادرانه است. به گزارش “فت فتو ” سید محمد […]

سید محمد رضا حسینی با بیان اینکه همه ی عزیزانی که در وزارت مردم خدمت می کنند باید طوری خودشان را تنظیم کنند که دولت کریمه محقق شود، گفت: در این دولت رفع نیازهای مردم اولویت دارند زیرا در دولت کریمه روابط ارباب رعیتی نیست بلکه برادرانه است.

به گزارش “فت فتو ” سید محمد رضا حسینی معاون توسعه نیروی انسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل اداره تعاون گفت: خدا را شاکریم که در روز اول ماه رجب، ما را به جایی رساند که مردمش در کنار حاج قاسم تنفس می کردند این روزی ماست که خداوند نصیب کرده است.

وی ایام الله دهه فجر را گرامی داشت و گفت:امام محمد باقر در فرازی از دعای افتتاح که در خطبه های نماز جمعه هم خوانده می شود به آیه نرغب الیه اشاره کرده است با این معنا که خدایا رغبت های ما به سمتی برود تا دولت کریمه ای تشکیل شود که اسلام و اهل آن عزیز شوند و کفار واهل نفاق ذلیل شوند.
 
حسینی ادامه دادمه داد: اگر بخواهیم که خداوند ما را به دولت کریمه نزدیک کند باید باید دعای امام محمد باقر(ع) همراه شویم و هم صدا و همراه گردیم تا این دولت کریمه محقق شود که در آن اسلام و اهلش عزیز است و مردم را به طاعت و بندگی خدا دعوت کنیم  باید پیش رو باشیم و افضل اعمال و عبادات انتظار فرجه دولت کریمه را در همین دولت کوچک انجام دهیم.

معاون توسعه نیروی انسانی وزارت کار تاکید کرد: اداره کل تعاون با مدیریت برادراسماعیلی دولتی کوچک بوده و از امروز مصباح این دولت کوچک را باید هدایت کند و باید دستاوردهای قبلی را ضمن ارتقا در جهت دولت کریمه شدن حرکت دهد و هر جا هم اگر ایراداتی در مسیر انجام ایجاد شده است، رفع کند.

وی ابراز کرد: این تغییر و تحول ها باید ما را به سمت دولت کریمه حرکت دهد و این اداره یک نقطه شروع است بنابر این اگر منابعی که داشتیم برای ایجاد دولت کریمه محقق شد پس نقش مثبتی داشتیم و هرگز از کسی بیش از اندازه وظایفش مردم انتظارندارند بنابر این هرکس در هر جایی ود رهر مسندی هستید، شما رییس دولت کوچک کریمه هستید و باید تمام توان خود را به کار گیرید.

وی با بیان اینکه همه ی عزیزانی که در وزارت مردم خدمت می کنند باید طوری خودشان را تنظیم کنند که دولت کریمه محقق شود، گفت: در این دولت رفع نیازهای مردم اولویت دارند زیرا در دولت کریمه روابط ارباب رعیتی نیست بلکه برادرانه است.

حسینی تاکید کرد:  باید از این صف رقابتی در خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم و حاج قاسم کسی بود که  از ظرفیت ها استفاده می کرد تا اسلام عزیز شود زیرا حاج قاسم شاگرد مکتب امام بود و امام مظهر امام بر دولت کریمه بود.

وی با اشاره به منویات امام راحل که خدایا من را با بسیجی هایم محشور کن، گفت: امام خمینی از نگاه کسینجر این گونه عنوان شده که خمینی همه ی برنامه ریزی های ما را بهم می ریخت، گویی از جای دیگر الهام می گرفت او حتی در دشمنی با غرب هم خلوص نیت داشت.

حسینی افزود: حاج قاسم سرباز این مکتب است که دشمنان هم به آن غبطه می خورند، سردار دل ها یک سرباز بود تا با نگاه الهی در این جایگاه قرار می گیرد و به اولیای الهی می رسد بنابر این کسی که نظام امت و امام را بپذیرد تا لرزه بر اندام دشمنان بیاندازد، چنین جایگاهی دارد و هرگز خود را غیر سرباز ننامید.

حاج قاسم کسی بود که اسلام را عزیز کرد نمونه آن در سوریه، لبنان، یمن، ایران و عراق مشهود است کسی که خودش را با ولی تنظیم کند اینگونه است،  در این نظام اگر بخواهید دولت کریمه شکل بگیرد یک ولی بیشتر وجود ندارد  و همه ما باید سرباز باشیم.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر هستیم گفت: ما کلی شهید داده ایم تا ارزش های اسلامی سرپا بمانند و از مصباح و دبیر شورای هماهنگی استان انتظار داریم در انتصاب ها و انتخاب ها ادم هایی را منصوب کنند که نسبت به فساد و تبعیض به شدت برخورد کنند اما نسبت به مردم معطوف باشند.

حسینی افزود: برای اولین بار بعد از ادغام ۵ سازمان در وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی روسا از داخل سازمان‌ها انتخاب‌شده‌اند و در وزارت خانه مدیر و یا کارمند بوده‌اند این‌یک نقطه عطف در جریان خدمت‌رسانی به مردم است.

وی عنوان کرد: هر بار با تغییر دولت‌ها مدیرها از جایی به‌جای دیگر می‌رفتند و در اصل مدیر زاده بوده‌اند اما برای اولین بار است که کارمندان همان اداره مدیرکلمی شوند، اکنون کارمندان متخصص مدیرکل می‌شوند و این‌ها مدیران جدید هستند که از جنس مردم با دغدغه‌های مردم بودند .

معاون نیروی انسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  عنوان کرد: روند انتصابات یک فرایند منطقی است ما برای انتخاب مدیرکل  با ۱۵ نفر مصاحبه  تخصصی کردیم و ۳ نفر به وزیر معرفی شد و برادر مصباح گزینه اصلی تعیین شد وی وام‌دار هیچ گروه و جریانات سیاسی نیست اختیار تام دارد و تنها وام‌دار یک شخص و گروه است امام و شهدا که به فرماندهی دکتر عبدالملکی است و  ما همه سرباز او هستیم.

انتهای پیام/ طهماسبی
 




دولت کریمه باید شکل بگیرد دولتی که در آن اسلام و اهلش عزیز هستند/ هر نهادی دولت کوچکی که باید در خدمت مردم تلاش کند

منبع:آرمـان
? دولت کریمه باید شکل بگیرد دولتی که در آن اسلام و اهلش عزیز هستند/ هر نهادی دولت کوچکی که باید در خدمت مردم تلاش کند