دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود

به گزارش گروه سیاسی نذیر کرمان، علی بهادر جهرمی یکی از تحول‌ها در دولت سیزدهم این بود که  پای نمایندگان و نخبگان مردم در کمیسیون‌ها باز شد و بانکی از نخبگان صرف نظر از گرایش‌های سیاسی  به وجود آمد. وی افزود: همکاری با قوا و نهادها و مشارکت با آن‌ها افزایش یافت. همکاری با اندیشکده‌ها و […]



به گزارش گروه سیاسی نذیر کرمان، علی بهادر جهرمی یکی از تحول‌ها در دولت سیزدهم این بود که  پای نمایندگان و نخبگان مردم در کمیسیون‌ها باز شد و بانکی از نخبگان صرف نظر از گرایش‌های سیاسی  به وجود آمد.

وی افزود: همکاری با قوا و نهادها و مشارکت با آن‌ها افزایش یافت. همکاری با اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌ها اتقاق افتاد. در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام ۹ برنامه اقدام جامع و مشترک تدوین شد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه سامانه ویژه برای پیگیری تکالیف قانونی تدوین و عملکرد دستگاه‌های اجرایی پایش شد، گفت: با افزایش ۱۵ درصدی پرونده مواجه بودیم اما سرعت رسیدگی ۴۸ درصد افزایش یافت و  ۳۰۵۳ جلسه تشکیل شد که در سال ۱۰۰۰ جلسه و روزی سه جلسه به طور میانگین بو. و۲۶ درصد افزایش داشت. 

بهادری جهرمی گفت: حضور اعضای دولت در این جلسات  ۲۶ درصد، پرونده‌های  به نتیجه رسیده ۲۲ درصد افزایش داشت و دولت سیزدهم دولت  تصمیم و اقدام بوده است. در حوزه سخنگویی هم ۱۴۲ نشست خبری و ۲۲۳ نشست تبیینی با پرسش‌هایی در حوزه‌های مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/


دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود

منبع: بــرنا
? دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود