دولت خود را درگیر حاشیه نکند

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر بودن شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و با تأکید بر اینکه شهید رئیسی درگیر حاشیه‌ها نمی‌شد، گفت: دولت چهاردهم خود را درگیر حاشیه نکند و اقدامات مربوط به کشور را انجام دهند. قاسم محمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی […]



عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر بودن شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و با تأکید بر اینکه شهید رئیسی درگیر حاشیه‌ها نمی‌شد، گفت: دولت چهاردهم خود را درگیر حاشیه نکند و اقدامات مربوط به کشور را انجام دهند.

قاسم محمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب و لزوم انجام اقدامات متعدد دولت در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گفت: خرسند هستیم که رئیس جمهور کشورمان فردی است که بارها در سخنان خود اعلام کرده که فردی ولایی و اعتقاد و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان با تأکید بر اینکه رئیس جمهور با انتخاب اعضا و کابینه کارآمد دولت چهاردهم می‌تواند در مسیری که می‌خواهد قرار بگیرد، عنوان کرد: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای برنامه‌ها و اسناد بالادستی و توسعه‌ای است و مسیر مشخص است؛ مسئله تیمی است که امورات مربوطه را می‌خواهند جلو ببرند.

وی با اشاره به اینکه دولت چهاردهم به نام «دولت وفاق ملی» است، بیان کرد: این‌گونه نیست که آرایی که به رئیس جمهور داده شده به‌نام یک جریان خاص سیاسی زده شود، همه مردم برای انتخابات آمدند و علی‌رغم فشارهایی که از سمت بیگانگان و دشمنان نظام وجود داشت که مردم در انتخابات شرکت نکنند، اما مردم آمدند و با وجود همه سختی‌ها و فشارها پای نظام و انقلاب ایستادند.

محمدی‌نژاد تصریح کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب چراغ راه است و ایشان تأکید کردند، افرادی که انتخاب می‌شوند باید به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشند و افرادی انقلابی، متدین، کارآمد و پاک‌دست باشند و نگرش ملی داشته باشند نه نگرش حزبی، گروهی و جناحی، افرادی انتخاب شوند که میدان‌داری در عرصه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، بین‌الملل و غیره را بلد باشند و اقدامات مؤثری را در راستای تقویت نظام انجام دهند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: افرادی در دولت قرار بگیرند که امید را در جامعه ایجاد کنند و با پرهیز از دوقطبی‌سازی مسیر را دنبال کنند و در عین حال سعی کنند مشکلات و مسائل مختلف کشور را به مسائل گوناگون گره نزنند؛ چراکه دولت‌هایی بودند که مشکلات را به خارج از کشور گره می‌زدند.

وی با بیان اینکه زمانی که مسائل به شرایط دیگر گره زده می‌شود، مشکلات پیچیده‌تر می‌شود، عنوان کرد: همواره عزت و اقتدار کشور را در مقاطع مختلف و دولت شهید آیت‌الله رئیسی دیده‌ایم؛ در عملیات وعده صادق، تمام دنیا اقتدار ایران را دیدند.

محمدی‌نژاد با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر بودن شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و با تأکید بر اینکه شهید رئیسی درگیر حاشیه‌ها نمی‌شد، گفت: دولت چهاردهم خود را درگیر حاشیه نکند و اقدامات مربوط به کشور را انجام دهند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: شهید رئیسی و اعضای دولت سیزدهم شبانه‌روز کار می‌کردند و در عین حال در عرصه‌های مختلف پویایی و اقتدار داشتند.

وی ضمن آرزو توفیق و موفقیت برای رئیس جمهور تصریح کرد: مردم فارغ از هر نگاه و سلیقه سیاسی باید کمک کنند تا دولت به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی برسد.

محمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: مردم ما شایسته خدمت هستند و باید کمک کنیم تا گره از مشکلات کشور باز شود و از خداوند متعال خواستاریم تا به این دولت توفیق دهد تا بتواند در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی کار کند تا رضایت‌مندی عمومی را بالا ببرد.

انتهای خبر/م
 


دولت خود را درگیر حاشیه نکند

منبع:آرمـان
? دولت خود را درگیر حاشیه نکند