دولت جدید بستر همکاری را فراهم کند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دولت جدید بایستی بستر همکاری همه را در کشور فراهم کند تا کشور به بهترین وجه ممکن اداره شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ششم مردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: کرمان پس از مدت‌ها […]



نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دولت جدید بایستی بستر همکاری همه را در کشور فراهم کند تا کشور به بهترین وجه ممکن اداره شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ششم مردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: کرمان پس از مدت‌ها انتظار توفیق برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی را یافت.

وی با اشاره به نگاه جهادی مرد میدان (شهید حاج قاسم سلیمانی) تصریح کرد: پرچم کرمان در مسیر شهادت و ایثار بالا بوده و حاج قاسم الگوی ایثار و شهادت است و توانست لشکر واحدی در جبهه مقاومت شکل دهد و این جبهه را به پیروزی بزرگ نائل کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از دولت انقلابی، کارآمد و خدوم آیت الله رئیسی تشکر کرد و در ادامه به رتبه دوم کرمان در حوزه فضای کسب و کار افزود: اکنون کرمان رقیب استان‌های تراز اول کشور در حوزه کسب و کار شده و این ارتقاء رتبه با سعی و کوشش به دست آمده است.

وی با اشاره به تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور جدید در روزهای آینده، گفت: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات به معنی واقعی کلمه و در عمل اجرا و نظر مردم منعکس می‌شود و امروز ایران مدعی حقیقی دموکراسی است. 

به توصیه امام جمعه کرمان، دولت جدید بایستی بستر همکاری همه را در کشور فراهم کند تا کشور به بهترین وجه ممکن اداره شود و همه وظیفه دارند که تجربیات و استعدادهای خود را در اختیار دولتمردان جدید قرار دهند.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند


دولت جدید بستر همکاری را فراهم کند

منبع:آرمـان
? دولت جدید بستر همکاری را فراهم کند