دوره آموزشی سامانه جامع اسکان و تغذیه اضطراری در کرمان برگزار شد

امیرخانی از برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع اسکان و تغذیه اضطراری ویژه ۹۴ نفر از پرسنل حوزه معاونت امدادونجات خبر داد. به گزارش فت فتو؛ محمد امیرخانی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اهمیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بیان کرد: با توجه به امکانات موجود و نیاز به الکترونیکی سازی […]

امیرخانی از برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع اسکان و تغذیه اضطراری ویژه ۹۴ نفر از پرسنل حوزه معاونت امدادونجات خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ محمد امیرخانی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اهمیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بیان کرد: با توجه به امکانات موجود و نیاز به الکترونیکی سازی فرم های کاغذی و روش دستی امداد به خانوار آسیب دیده؛ دوره آموزشی سامانه جامع اسکان و تغدیه اضطراری در مواقع بحران در استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی ویژه ۹۴ نفر از پرسنل حوزه معاونت امدادونجات از سراسر استان با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت منطقه ای برگزار شد.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطر نشان کرد: سامانه جامع اسکان و تغذیه اضطراری (در مواقع بحران)، مشتمل بر ماژول های نرم افزاری با رویکردهای ایجاد زیرساخت جامع اطلاعات، برنامه ریزی سناریوی موجودی و فرماندهی و کنترل عملیات است.

به گزارش فت فتو، دوره آموزشی ۸ ساعته سامانه جامع اسکان و تغذیه اضطراری به صورت منطقه ای و به میزبانی شهرستان های رفسنجان، کرمان، جیرفت، بم، سیرجان و ماهان برگزار شده است.

انتهای پیام/نامجو




دوره آموزشی سامانه جامع اسکان و تغذیه اضطراری در کرمان برگزار شد

منبع:آرمـان
? دوره آموزشی سامانه جامع اسکان و تغذیه اضطراری در کرمان برگزار شد