دمای نصرت‌آباد به ۴۷ درجه سلسیوس رسید

نذیر کرمان/کرمان مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشینه دمای شهر نصرت‌آباد به ۴۷ درجه سلسیوس رسید که از بدو تأسیس ایستگاه این دما بی‌سابقه بوده است.  محسن حیدری به خبرنگار نذیر کرمان بیان کرد: پنجشنبه، ۲۴ ایستگاه هواشناسی دمای بالای ۴۰ درجه را ثبت کردند که دلگان با ثبت دمایی ۵۱ درجه گرم‌ترین […]



نذیر کرمان/کرمان مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشینه دمای شهر نصرت‌آباد به ۴۷ درجه سلسیوس رسید که از بدو تأسیس ایستگاه این دما بی‌سابقه بوده است.

 محسن حیدری به خبرنگار نذیر کرمان بیان کرد: پنجشنبه، ۲۴ ایستگاه هواشناسی دمای بالای ۴۰ درجه را ثبت کردند که دلگان با ثبت دمایی ۵۱ درجه گرم‌ترین شهر استان شد و رکورد دمای هوا نصرت‌آباد از بدو تأسیس ایستگاه هواشناسی این شهر شکسته شد و به ۴۷ درجه رسید.

وی افزود: بیشینه دمای ایستگاه تازه‌تأسیس بخش کوهک سراوان به ۵۰ درجه رسید همچنین دمای زاهدان نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۶ درجه گرم‌تر شده و در گرم‌ترین ساعات روز دمای ۴۳ درجه سلسیوس را ثبت کرد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از لحاظ دمایی گرمای هوا تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: باتوجه‌به گرمای هوا از ترددهای غیرضروری در فضای باز به‌ویژه اواسط روز تا بعدازظهر خودداری شود و تأمین، توزیع و مصرف بهینه آب و عدد برق مدیریت انجام شود.

 انتهای پیام
 


دمای نصرت‌آباد به ۴۷ درجه سلسیوس رسید

منبع: ایـسنا
? دمای نصرت‌آباد به ۴۷ درجه سلسیوس رسید