دلیل بی توجهی برخی از اعضای شورای شهر بم به مصوبات شورا چیست؟ | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان چهارشنبه ۱۰ مردادماه جلسه علنی شورای اسلامی شهر با دستور کار بررسی و پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم و همچنین برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برگزار شد.  زمان برگزاری جلسه ساعت ۱۶ اعلام شده بود اما متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر در این جلسه حضور نیافتند و انتخابات هیئت رئیسه به دلیل […]



نذیر کرمان/کرمان چهارشنبه ۱۰ مردادماه جلسه علنی شورای اسلامی شهر با دستور کار بررسی و پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم و همچنین برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برگزار شد.

 زمان برگزاری جلسه ساعت ۱۶ اعلام شده بود اما متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر در این جلسه حضور نیافتند و انتخابات هیئت رئیسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا نیز برگزار نشد.

این اقدام برخی از اعضای شورای شهر و شرکت نکردن در جلسات مهم می‌تواند باعث کاهش اعتماد عمومی به شورا و مدیریت شهری شود، زیرا مردم ممکن است این رفتار را به عنوان نشانه‌ای از اختلافات داخلی و ناکارآمدی شورا تلقی کنند.

 شنبه ۶ مردادماه در جلسه شورای شهر مصوب شده بود که در جلسه بعدی یعنی همان چهارشنبه ۱۰ مرداد این انتخابات برگزار شود.

نبود همکاری و هماهنگی بین اعضای شورا می‌تواند به دلیل اختلافات سیاسی و یا شخصی باشد و شرکت نکردن اعضای شورا در انتخابات هیئت رئیسه نیز پیامدهای مختلفی برای شهر می‌تواند داشته باشد که از جمله آن تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی و اجرایی سطح شهر باشد.

انتهای پیام


دلیل بی توجهی برخی از اعضای شورای شهر بم به مصوبات شورا چیست؟

منبع: ایـسنا
? دلیل بی توجهی برخی از اعضای شورای شهر بم به مصوبات شورا چیست؟