دعوت قهرمانان جهان کرمانی برای حضور در انتخابات

تنی چند از ورزشکاران قهرمان کرمانی بر ضرورت حضور و مشارکت گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تأکید دارند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم، انتخاباتی که به‌دلیل شهادت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و مردمی کشورمان، یک سال […]


تنی چند از ورزشکاران قهرمان کرمانی بر ضرورت حضور و مشارکت گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تأکید دارند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم، انتخاباتی که به‌دلیل شهادت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و مردمی کشورمان، یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار خواهد شد.

مسئولان و اقشار مختلف بر حضور حداکثری در انتخابات برای حفظ آرمان‌های نظام، انقلاب و مشی امامین انقلاب و شهدا تأکید دارند. تنی چند از قهرمانان جهان رشته‌های مختلف ورزشی و مربیان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران کرمانی، ملت شهیدپرور و مؤمن ایران اسلامی را به حضور در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرده‌اند که مشروح سخنان این ورزشکاران را در گزارش زیر می‌خوانید.

مجتبی عرب مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به هشتم تیرماه گفت: از مردم شریف و جامعه ورزشی استان کرمان و همچنین ورزشکاران ایران اسلامی دعوت می‌کنم تا در روز هشتم تیرماه همه با هم با اتحاد کنار صندوق‌های رأی برای ثبت رأی خود حضور پیدا کنیم تا بتوانیم آینده خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم.

مریم آماده عضو تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم و ورزشکاران کشور برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: با این حضور می‌توانیم آینده خوبی را برای ایران اسلامی ایجاد کنیم.

امیرحسین عرب از دیگر ورزشکاران استان کرمان و نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی به خبرنگار ما گفت: از تمامی مردم فهیم و نجیب ایران و جامعه بزرگ ورزش کشورمان دعوت می‌کنم تا در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنند و با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی و آمریکا بزنند.

یاسر اسماعیلی قهرمان جهان در رشته پرورش اندام نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از تمام مردم کشور و جامعه ورزشکاران دعوت می‌کنم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه ما در شرایط حساسی قرار داریم، خاظرنشان کرد: آحاد ملت ایران با حضور در انتخابات می‌توانند در ساختن آینده ایران اسلامی سهیم باشند.

حسن قاسمی قهرمان جهان در رشته ووشو کونگ‌فو سنتی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: از مردم شریف و شهیدپرور استان کرمان و تمام کشور می‌خواهم در انتخابات پیش رو حضور پررنگ داشته باشند و رئیس جمهور منتخب ادامه ‌دهنده راه شهدا و به‌ویژه شهید جمهور آیت‌الله شهید رئیسی باشد.

انتهای خبر/م


دعوت قهرمانان جهان کرمانی برای حضور در انتخابات

منبع:آرمـان
? دعوت قهرمانان جهان کرمانی برای حضور در انتخابات