دشمن با بمباران تبلیغاتی به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام است

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه مردم باید به نیروی‌های مسلح اعتماد کنند و اجازه ندهند بمباران تبلیغاتی دشمن با ایجاد شکاف میان مردم و نظام راه خود را برای پیاده سازی برنامه‌های خود، پیدا کنند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از شهربابک، مراسم سومین […]

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه مردم باید به نیروی‌های مسلح اعتماد کنند و اجازه ندهند بمباران تبلیغاتی دشمن با ایجاد شکاف میان مردم و نظام راه خود را برای پیاده سازی برنامه‌های خود، پیدا کنند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از شهربابک، مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان شهربابک شامگاه ۱۷ دی ماه در مصلی امام علی (ع) شهرستان شهربابک برگزار شد.

سردار احمد حق‌طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در این مراسم شهدا را نخبگان این سرزمین و کشور نامید و اظهار داشت: آنچه شهدا در سنین پایین و در جوانی با ایمان و بصیرت کسب کردند و با اخلاص رهرو راه ولایت شدند خود افتخار و رسیدن به مقامی والا به شمار می‌آید که امروزه شاهدیم برخی از خواص در این راه از شهدا عقب مانده‌اند.

وی نیاز امروز را قدرت ایمان، تقوی و حضور جوانان در میدان دانست و گفت: امروز در شرایطی که دشمن به دلیل توان نظامی بالای ایران و برخورداری کشور از سلاح‌های پیشرفته، جرات هیچ‌گونه تهاجم نظامی را ندارد، راه دیگری را در پیش گرفته است راهی که به جنگ فرهنگی و استفاده از تجهیزات جدیدی همچون ماهواره‌ها و فضای مجازی ختم شده است.

سردار حق‌طلب، افزود: بمباران تبلیغاتی دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث دلسردی و ناامیدی عده‌ای از جوانان و راه گم کردن برخی از خواص شد که بر ضرورت توجه به تقویت شاخصه‌های تربیتی همچون بصیرت و ولایت‌مداری در جامعه را تاکید دارد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ، اظهار داشت: هر جا شک و تردیدی در دلمان به وجود آمد باید به شیوه زندگی شهدا و راهی که پیمودند نظاره کنیم  تا راه را پیدا کرده و بتوانیم به وظیفه شرعی خود در قبال این نظام عمل کرده و مدیون شهدا نشویم.

وی در ادامه با اشاره به جنگ هشت ساله ایران با رژیم صدام ، بیان کرد: در آن زمان، ایران در مقابل دو بلوک شرق و غرب و ابر قدرت‌های جهان که به حمایت از رژیم صدام در کنار هم قرار گرفته بودند با دست خالی ایستاد و با اتکا به ایمان، وحدت، برادری و شهادت طلبی آنها را از پا درآورد، اینک نیز با اتکا به خداوند، با تدبیر رهبری و همت جوانان می‌توانیم در مقابل هجمه جهانی دشمنان و دست نشانده‌های آنان بایستیم و بار دیگر طعم شکست را به آنها بچشانیم.

سردار حق‌طلب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، مهمترین شاخصه این شهید که باعث درخشش او در میان سایر شهدا شده است را اخلاص عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی در هر سنگری که نیازش احساس می‌شد حضور پیدا می‌کرد و تا آخرین لحظه خود را در میدان جنگ با دشمنان نظام و این مملکت می‌دید و اگر نبود فعالیت‌های این شهید بزرگوار و یاران با وفایش، هم اکنون باید در مرزهای کشورمان با داعشی‌ها و تکفیری‌ها می‌جنگیدیم و امنیت کشورمان بازیچه دست دشمنانی بود که برای سرنگونی این نظام قسم خورده‌اند.

وی افزود: حوادثی که این روزها در کشور شاهد آن هستیم نیز نشات گرفته از نقشه همان دشمنانی است که در این وهله می‌خواستند با کشته‌سازی و موج‌سواری بر اخبار در فضای مجازی، به هدف شوم خود دست یابند که خوشبختانه با آگاهی مسئولین و صبر و متانت سپاه و نیروی انتظامی ناکام ماندند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در پایان از مردم خواست به نیروی‌های مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیجیان اعتماد کنند و اجازه ندهند بمباران تبلیغاتی دشمن با ایجاد شکاف میان مردم و نظام راه خود را برای پیاده‌سازی برنامه‌های خود، پیدا کنند.

حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان شهربابک نیز در این جلسه راز ماندگاری دفاع مقدس را نقش موثر معنویت در آن عنوان کرد و اظهار داشت: تاثیر معنویت را در تمام عملیات‌ها و روزها و لحظات جنگ هشت ساله با ارتش صدام مشاهده می‌کنیم و به همین جهت می‌توانیم جنگ را یکی از ابزارهای بالا بردن سطح کیفی معنویت عنوان کنیم.

وی با اشاره به نام گذاری روز ۱۹ دی ماه به نام روز شهرستان، اظهار کرد: دلیل این نام گذاری ، تقدیم شدن ۲۳ شهید از شهرستان شهربابک در عملیات کربلای پنج به عنوان سرنوشت‌سازترین عملیات‌های جنگ و به نوعی تمام کننده جنگ، بود که در روز ۱۹ دی پیکر این شهدا به زادگاه خود بازگشت.

امام جمعه شهرستان شهربابک در ادامه بیان کرد: در زمان جنگ شهدا به خوبی وظیفه خود را در حفظ اسلام و دین انجام دادند و در حال حاضر و شرایط فعلی جامعه نیز ما وظیفه داریم سعی کنیم تا این آشوب‌ها، ناآرامی‌ها و هجمه‌های فضای مجازی بر ما اثر نگذارد و تغییری در دین و اعتقاد ما ایجاد نکند تا بتوانیم نقش خود در حفظ آرمان‌های شهدا ایفا کنیم.

سرهنگ محمدرضا استایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهربابک، در این جلسه به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در دهه مقاومت در شهرستان شهربابک پرداخت و گفت: برگزاری چندین یادواره منطقه‌ای و دانشجویی، تامین ۳۵ جهیزیه‌ برای زوج‌های جوان نیازمند، تهیه هزار بسته معیشتی برای توزیع در میان خانواده‌های کم برخوردار، ایجاد نمایشگاه فرهنگی،هنری و تربیتی و اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری اردوهای جهادی پزشکی و محرومیت‌زدایی، از جمله اقدامات انجام شده به مناسبت دهه مقاومت، سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان شهربابک است.

به گزارش تسنیم، مراسم یادواره شهدای شهرستان شهربابک با مداحی مداح اهل‌بیت حاج مهدی تیکدری، شعر خوانی شاعره توانمند شهربابکی افسر فاضلی و اجرای سرود همراه بود.

استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

انتهای پیام/۵۱۱/




دشمن با بمباران تبلیغاتی به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام است

منبع: تسنــیم
? دشمن با بمباران تبلیغاتی به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام است