دشمن از قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۱ شهریورماه در دیدار با فرماندهان پدافند هوایی کرمان با تبریک روز پدافند هوایی به اهمیت و مأموریت ویژه این نیرو اشاره کرد و گفت: تأثیرگذاری پدافند بر سایر نیروها بسیار مهم است. خروجی پدافند هوایی صرفاً […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۱ شهریورماه در دیدار با فرماندهان پدافند هوایی کرمان با تبریک روز پدافند هوایی به اهمیت و مأموریت ویژه این نیرو اشاره کرد و گفت: تأثیرگذاری پدافند بر سایر نیروها بسیار مهم است. خروجی پدافند هوایی صرفاً امنیت هوایی نیست بلکه بخشی از امنیت زمینی و دریایی هم به آن وابسته است.

وی ادامه داد: مأموریت پدافند هوایی برای سایر نیروها نیز حائز اهمیت است و عملکرد قوی پدافند می‌تواند بخشی از موفقیت دیگر نیروهای مسلح را تضمین کند. پدافند جمهوری اسلامی جایگاه بسیار بالایی دارد به همین دلیل دشمن می‌ترسد و به خود اجازه ورود بدون مجوز به فضای ایران را نمی‌دهد زیرا می‌داند با کوچکترین تجاوز برخورد قاطعی با آن صورت می‌گیرد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه زمانی یک پدافند می‌تواند قوی عمل کند که در زیرساخت‌ها قوی باشد، تصریح کرد: نیروهای این بخش همانطور که مأموریت‌های امن و موفق نیروهای دیگر را تأمین می‌کنند به لحاظ زیرساخت، تخصص، نیروی عملیاتی و تجهیزات به قدری قوی هستند که دنیا هم امنیت جمهوری اسلامی را پذیرفته و به خود اجازه کوچکترین تجاوزی را نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات نیروهای پدافند غیرعامل، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با وجود تمام تهدیدهای موجود، به بازدارندگی رسیده و باید به رزمندگان و مجاهدان این خط ویژه کشور به دلیل این اقدامات و خدمات تبریک گفت.

انتهای پیام


دشمن از قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? دشمن از قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد