دشمن از خطای بزرگ ترور سردار دل ها رهایی نمی یابد

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: دشمنان بدانند که آنها از این جنایت بزرگی که مرتکب شده اند راحت رها نمی شوند، تشییع جنازه بیش از بیست میلیونی مردم ایران، سیلی بزرگی به آمریکا و مسببین این ترور بود و انتقام های سخت ان‌شاءالله در پیش است.  به گزارش “فت فتو “حجت الأسلام والمسلمین میثم […]

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: دشمنان بدانند که آنها از این جنایت بزرگی که مرتکب شده اند راحت رها نمی شوند، تشییع جنازه بیش از بیست میلیونی مردم ایران، سیلی بزرگی به آمریکا و مسببین این ترور بود و انتقام های سخت ان‌شاءالله در پیش است.

 به گزارش فت فتو “حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در یادواره شهدای شهرستان جیرفت و دومین مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما هنوز باورمان نمی شود و برایمان سخت است که در مجلس سردار سلیمانی شرکت کنیم و اسم بردن از او  برای ما بسیار سخت است.

وی افزود: زمانی که خبر شهادت سردار عزیزمان در زیر نویس تلویزیون قرار گرفت همه میگفتند؛ خدا کند که این خبر دروغ باشد؛ اما این خبر قلب میلیون ها آزاده را مصیبت زده و داغدار کرد.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: باورمان نمی شد که استوره ی مقاومت و قهرمان ملی، آن کسی که رزمندگان اسلام و خانواده های شهدا همه دلبستگی زیادی به او داشتند، ترور شده باشد، حتی نزدیکانش مثل سردار مارانی چطور تحمل کردند و رسیدن این خبر به مقام معظم رهبری با ایشان چه کرد؟!

وی افزود: آن نماز تاریخی بر پیکر سردار را دیدید و آن وقتی که در سحر گاهان حضرت ایشان فرمودند؛ که سردار جبهه اسلام مقاومت شهید شد! این خبر بسیار سنگین بود و برای امت اسلامی سنگین تر شده بود هم خبر شهادت هم دیدن غم پدر امت بسیار سخت بود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان جیرفت ادامه داد: دشمن فکر کرد، با شهادت حاج قاسم ماموریت حاج قاسم تمام شده است؟! این اشتباه بزرگی است، با شهادت سردار این ماموریت اغاز شده و تمام شدنی هم نیست.

وی با بیان اینکه ماموریت سردار با سرعت و توان بیشتر توسط همرزمانش، جبهه مقاومت و سپاه قدس ادامه دارد، گفت:  تاثیرات حیات این مرد بزرگ بسیار بود و دشمنان بدانند که آنها از این جنایت بزرگی که مرتکب شدند راحت رها نمی شوند، تشییع جنازه بیش از بیست میلیونی مردم ایران، یک سیلی بزرگ به آمریکا و مسببین این شهادت بود و انتقام های سخت ان‌شاءالله در پیش است.

امام جمعه جیرفت در پایان خاطر نشان کرد: خداوند سردار مارانی را حافظ و نگهدار باشد تا بتوانند مسیر سردار را حفظ و حراست کنند.

تهیه و تنظیم: طه

انتهای پیام/امیری

[ad_1]

[ad_2]

دشمن از خطای بزرگ ترور سردار دل ها رهایی نمی یابد

منبع:آرمـان
? دشمن از خطای بزرگ ترور سردار دل ها رهایی نمی یابد