دشمنان از رسانه‌های دروغین خود حقایق را منتشر نمی‌کنند

امام جمعه موقت کرمان گفت: دشمنان برای پیشبرد اهداف خود از ابزار متعددی استفاده می‌‌کنند که قوی‌ترین ابزار آن‌ها رسانه است؛ طبعا فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در اختیار دشمن است و دشمن نیز از این رسانه‌ها حقایق را پخش نمی‌کند. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عربپور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر […]

امام جمعه موقت کرمان گفت: دشمنان برای پیشبرد اهداف خود از ابزار متعددی استفاده می‌‌کنند که قوی‌ترین ابزار آن‌ها رسانه است؛ طبعا فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در اختیار دشمن است و دشمن نیز از این رسانه‌ها حقایق را پخش نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عربپور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: ملت ایران، نسل‌های مختلف و به‌ویژه نسل جوان باید توجه کنند که مردم برای داشتن انقلاب اسلامی، استقلال و داشتن موقعیت ملی و مذهبی بسیار تلاش کردند.

امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: کسانی که چشم طمع به کشور ما و به‌ویژه انرژی‌های موجود در سطح ایران اسلامی داشتند و کسانی که از انقلاب ما خشنود نبودند، در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صف‌آرایی کردند و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب دشمنان، همواره دشمنی خود را به اشکال مختلف علیه انقلاب و ملت ایران نشان داده‌اند.

وی بیان کرد: از جمله اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی می‌توان به جنگ هشت ساله اشاره داشت که مردم ایران به دفاع از کشور و تمامیت ارضی خود پرداختند؛ توطئه‌ها، کودتاها و اغتشاشات همه بسته‌های به‌هم پیوسته‌ای است که دشمنان در راستای دشمنی با ملت و انقلاب ایران انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عربپور عنوان کرد: یکی از اقدامات دشمنان، سو استفاده از اتفاقاتی است که در کشور به‌وجود می‌آید؛ همانند اتفاقی که سال گذشته رخ داد و مرگ دختر جوانی را بهانه کردند و بعد از آن اغتشاشات را ایجاد کردند که این اقدام در راستای همان دشمنی، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت کرمان تأکید کرد: ملت بصیر ایران اسلامی، همواره باید نسبت به اقدامات دشمنان توجه داشته باشند، همان‌گونه که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم که مردم با درک بالای خود از مسائل، اقدامات دشمنان را خنثی کرده‌‌ و میدان را به دشمن نداده‌اند.

وی ابراز کرد: اتفاقات سال گذشته جنگ ترکیبی، رسانه‌ای، میدانی، سیاسی و غیره با همکاری کشورهای صاحب رأی در مراکز بین‌المللی بود که این جنگ ترکیبی را مردم به‌خوبی شناختند و آن را خنثی کردند؛ چرا که مردم متوجه شدند دشمنان اصل نظام را هدف گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عربپور در خصوص فعالیت رسانه‌های دروغین و معاند در اغتشاشات سال گذشته عنوان کرد: دشمنان برای پیشبرد اهداف خود از ابزار متعددی استفاده می‌‌کنند که قوی‌ترین ابزار آن‌ها رسانه است؛ طبعا فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در اختیار دشمن است و دشمن نیز از این رسانه‌ها حقایق را پخش نمی‌کند بلکه با استفاده از این ظرفیت بر شایعات دامن می‌زنند و حوادث کوچک را بزرگ جلوه می‌دهند.

امام جمعه موقت کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی این رسانه‌ها را ابزار دشمن می‌دانند و به اخبار و شایعات آن‌ها توجه نمی‌کنند.

انتهای خبر/م




دشمنان از رسانه‌های دروغین خود حقایق را منتشر نمی‌کنند

منبع:آرمـان
? دشمنان از رسانه‌های دروغین خود حقایق را منتشر نمی‌کنند