دست های پشت پرده داخلی و خارجی عامل ایجاد اغتشاشات در کشور هستند/ ورزشکاران و هنرمندان در خصوص شرایط کشور باید روشنگری کنند

مجتبی سالاری با بیان اینکه ورزشکاران و هنرمندان به واسطه مردم و تریبون صدا و سیما معروف شده اند، گفت: ورزشکاران بسیاری را داریم که پشت نظام هستند و هیچ کدام اجازه نمی دهند که این کشور به سادگی از دست برود. مجتبی سالاری در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اغتشاشات اخیر در […]

مجتبی سالاری با بیان اینکه ورزشکاران و هنرمندان به واسطه مردم و تریبون صدا و سیما معروف شده اند، گفت: ورزشکاران بسیاری را داریم که پشت نظام هستند و هیچ کدام اجازه نمی دهند که این کشور به سادگی از دست برود.

مجتبی سالاری در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: درست است که مشکلات اقتصادی در کشورمان وجود دارد اما افرادی که به حضور در تجمعات تحریک شده اند، بیشتر جوانان متولد دهه هشتاد هستند که هنوز به تفکر و درک کامل نرسیده اند و شرایطی که هم اکنون ایجاد شده، دشمنان کشورمان ایجاد کرده اند.

نایب قهرمان بدنسازی در مسابقات جهانی رومانی ادامه داد: زمانی که با افراد اجتماع کننده و اغتشاشگر صحبت می کنیم و آنها نسبت به شرایط و وضعیت حاکم روشن می کنیم، به کار اشتباه خود اعتراف می کنند.

وی بیان کرد: قطعا دست هایی پشت پرده از عوامل داخلی اعم از سیاسیون، سلبریتی ها، ورزشکاران و هنرمندان و عوامل خارجی در این وضعیت وجود دارد که موجب پیچیده تر شدن شرایط می شود.

سالاری با بیان اینکه اگر من به عنوان مربی بصیرت نداشته باشم و موجب تحریک افراد شوم این مسئله به ضرر جامعه است، عنوان کرد: بزرگان در این زمینه اعم از ورزشکاران و هنرمندان در این راستا بیشتر روشنگری کنند و نگذارند جوانان در این زمینه تحریک شوند.

نایب قهرمان بدنسازی در مسابقات جهانی رومانی با بیان اینکه ورزشکاران و هنرمندان به واسطه مردم و تریبون صدا و سیما معروف شده اند، خاطر نشان کرد: ورزشکاران بسیاری را داریم که پشت نظام هستند و هیچ کدام اجازه نمی دهند که این کشور به سادگی از دست برود.

انتهای پیام/م




دست های پشت پرده داخلی و خارجی عامل ایجاد اغتشاشات در کشور هستند/ ورزشکاران و هنرمندان در خصوص شرایط کشور باید روشنگری کنند

منبع:آرمـان
? دست های پشت پرده داخلی و خارجی عامل ایجاد اغتشاشات در کشور هستند/ ورزشکاران و هنرمندان در خصوص شرایط کشور باید روشنگری کنند