دستگیری ۵ عامل شرارت در کهنوج

جانشین انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری پنج عامل شرارت و تیراندازی که زمینه‌ساز نارضایتی مردم بودند، خبر داد. به گزارش سرویس شهرستان‌های «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مهدی سلیمانی در رابطه با دستگیری عاملان شرارت در کهنوج گفت: ماموران انتظامی پليس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی، پنج متهم دخیل در جرایم […]



جانشین انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری پنج عامل شرارت و تیراندازی که زمینه‌ساز نارضایتی مردم بودند، خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان‌های «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مهدی سلیمانی در رابطه با دستگیری عاملان شرارت در کهنوج گفت: ماموران انتظامی پليس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی، پنج متهم دخیل در جرایم شرارت و تیراندازی را شناسایی و در چند عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان تعدادی سلاح ممنوعه به همراه مقادیری مهمات از آنان کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج بیان کرد: این متهمان دارای سوابق کيفری از جمله اخلال در نظم و امنیت عمومی، خرید، فروش، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، تیراندازی ایذایی، نزاع و درگیری، تهدید و قدرت نمایی با سلاح و ايجاد رعب و وحشت برای شهروندان هستند.

انتهای خبر/پ


دستگیری ۵ عامل شرارت در کهنوج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگیری ۵ عامل شرارت در کهنوج