دستگیری ۴۸ متهم در حادثه تروریستی گلزار شهدا

دادستان کرمان گفت: در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان در سال گذشته ۴۸ نفر متهم دستگیر شد که از این میان ۱۱ نفر اکنون در بازداشت هستند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری مهدی بخشی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه‌قضائیه گفت: ۲۱ اولویت در سال ۱۴۰۳ تعریف کرده‌ایم که مهم‌تربن […]



دادستان کرمان گفت: در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان در سال گذشته ۴۸ نفر متهم دستگیر شد که از این میان ۱۱ نفر اکنون در بازداشت هستند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری مهدی بخشی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه‌قضائیه گفت: ۲۱ اولویت در سال ۱۴۰۳ تعریف کرده‌ایم که مهم‌تربن آن‌‌ها به پیشگیری مربوط می‌شود که با همکاری معاونت اجتماعی و شورای تامین پی‌گیری می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، امنیت روانی مردم را از جمله مهم‌ترین اهداف دانست و بیان کرد:  از ابتدای امسال ۱۵ پرونده در این رابطه تشکیل شده است، در دادسراها اولویت به پرونده‌های مسن و کثرالشاکی است.

بخشی افزود: برخورد با قاچاق و حمل سلاح غیرمجاز، رصد تیم‌های تروریستی، مواد مخدر، پی‌گیری امنیت کویر، پی‌گیری افزایش پایش تصویری استان، پی‌گیری اصلاح قانون در بحث برخورد با اتباع غیرمجاز، عفاف و حجاب، دستگیری متهمان با پرونده‌های قتل و یا کثیرالشاکی از جمله پرونده‌های اولویت‌دار است.

وی با اشاره به پیگیری و برخورد با اتباع غیرمجاز بیان کرد: در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدا در سال گذشته  ۴۸ نفر متهم دستگیر شد که از این میان ۱۱ نفر اکنون در بازداشت هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان ادامه داد: از میان افراد بازداشت شده در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از اتباع غیرایرانی نیز وجود دارد و کسی از مسئولان این حادثه در بین آن‌ها نیست.

دادستان کرمان عنوان کرد: در سال گذشته در رابطه با سرقت سیم‌های برق ۳۴ درصد و در شاهد کاهش سه درصدی بودیم.

بخشی در پایان بیان کرد: سامانه سجام جهت بارگذاری گزارشات مردمی در زمینه تخلفات وجود دارد که مردم می‌توانند از این طریق اطلاع‌رسانی کنند، جالب است بدانید که از ابتدا تاکنون بیش از ۷۰۰۰ گزارش در این سامانه بارگذاری شده که  ۷۰۰ مورد آن گزارشات امسال است.

انتهای خبر/ پسند


دستگیری ۴۸ متهم در حادثه تروریستی گلزار شهدا

منبع:آرمـان
? دستگیری ۴۸ متهم در حادثه تروریستی گلزار شهدا