دستگیری کلاهبردار خریدار خودرو در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی غیربومی به جرم خرید یک خودرو با ترفند ارائه رسید جعلی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی طرح شکایت یک شهروند در پلیس آگاهی مبنی‌بر اینکه فردی از طریق سایت دیوار برای خرید خودرو به درب منزل وی […]



رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی غیربومی به جرم خرید یک خودرو با ترفند ارائه رسید جعلی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی طرح شکایت یک شهروند در پلیس آگاهی مبنی‌بر اینکه فردی از طریق سایت دیوار برای خرید خودرو به درب منزل وی مراجعه و پس از ارائه یک فقره چک مابقی پول را با نرم‌افزار بانکی و با ارائه یک رسید جعلی به حساب وی انتقال داده، اما در واقع هیچ پولی به حساب این شهروند واریز نشده است، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی موفق شدند با پی‌جویی‌های تخصصی، این متهم که فردی ۳۷ ساله و اهل استان چهارمحال و بختیاری بود را شناسایی و دستگیر کنند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اقرار این متهم به بزه انتسابی و گزارش این مورد به سایر نقاط کشور به‌منظور شناسایی دیگر افراد زیان دیده از این نوع کلاهبرداری، از شهروندان خواست، هنگام انجام هرگونه معامله و خرید و فروش از اعتماد به افرادی که به عناوین مختلف در پی کلاهبرداری هستند، خودداری و موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

انتهای خبر/کارگرزاده 


دستگیری کلاهبردار خریدار خودرو در کرمان

منبع:آرمـان
? دستگیری کلاهبردار خریدار خودرو در کرمان