دستگیری عاملان سه تیراندازی در شهرستان بم | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری ۶ نفر از عاملان سه نزاع و تیراندازی اخیر خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، عزت‌الله عبدلی ‌سب گفت: در پی وقوع سه مورد نزاع و تیراندازی در چند نقطه شهرستان و مجروح شدن دو […]




فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری ۶ نفر از عاملان سه نزاع و تیراندازی اخیر خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، عزت‌الله عبدلی ‌سب گفت: در پی وقوع سه مورد نزاع و تیراندازی در چند نقطه شهرستان و مجروح شدن دو شهروند، دستگیری عاملان در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
 
وی افزود: در نزاع و تیراندازی رخ داده در بخش بروات که ناشی از اختلاف مالی دو نفر و منجر به تیر‌خوردن یکی از طرفین دعوا با اسلحه شکاری غیرمجاز شده بود با سرعت عمل پلیس امنیت عمومی عامل این تیراندازی که سوابق متعددی هم در پرونده داشت در کم‌تر از هشت ساعت با اسلحه به کار رفته در نزاع دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به نزاع بین چند جوان در یکی از محله‌های شهر که تعدادی از آن‌ها ساعت دو بامداد با تیراندازی باعث ایراد خسارت به منزل و خودروی طرف دعوای خود شده بودند افزود: سه نفر از عاملان این نزاع نیز کم‌تر از ۲۴ ساعت به همراه سلاح به کار رفته در نزاع دستگیر و یک خودرو از آنان توقیف شد.
 
عبدلی‌نسب در تشریح تیراندازی رخ داده در ساعات پایانی شب در یک نقطه دیگر شهر نیز تصریح کرد: در این رابطه نیز دو متهم با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی دستگیر و دو قبضه سلاح جنگی به همراه یک خودرو و یک موتورسیکلت از آنان توقیف شد که جا دارد از پشتیبانی نهادهای امنیتی و قضایی شهرستان در برخورد با این افراد قدردانی کنیم.

انتهای خبر/زین الصالحین


دستگیری عاملان سه تیراندازی در شهرستان بم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگیری عاملان سه تیراندازی در شهرستان بم