دستگیری عاملان توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در نرماشیر

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: ۴ متهم که عامل توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در نرماشیر بودند، دستگیر شدند. سرهنگ زید آبادی گفت: در پی اعلام اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نرماشیر، مبنی بر توزیع و پخش لوازم یدکی خارج از شبکه توزیع در سطح شهرستان نرماشیر و نارضایتی اتاق اصناف و برخی […]

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: ۴ متهم که عامل توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در نرماشیر بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ زید آبادی گفت: در پی اعلام اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نرماشیر، مبنی بر توزیع و پخش لوازم یدکی خارج از شبکه توزیع در سطح شهرستان نرماشیر و نارضایتی اتاق اصناف و برخی واحد‌های صنفی لوازم یدکی شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: بدون فوت وقت، تیمی از پلیس امنیت عمومی به صورت نامحسوس موضوع را بررسی کردند که پس از بررسی مشخص شد، ۲ نفر با ۲ دستگاه خودرو، لوازم یدکی خارج از شبکه توزیع را از تهران بارگیری و در حال پخش آن‌ها در سطح شهرستان نرماشیر هستند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی این مجموعه لوازم یدکی، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او گفت: در این رابطه ۲ دستگاه وانت توقیف و ۴ متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده برای رسیدگی و تعیین تکلیف به اتاق اصناف تحویل داده شدند.

فت فتو کرمان کرمان




دستگیری عاملان توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در نرماشیر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری عاملان توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در نرماشیر