دستگیری ضارب کارمند اداره راه و شهرسازی شهرستان بافت

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بافت با اشاره به دستگیری ضارب کارمند اداره راه و شهرسازی، بر لزوم سعه صدر و کنترل خشم در مراودات اجتماعی تاکید کرد. سرهنگ محمدجواد آرامون امروز ۲۸ تیرماه در این رابطه گفت: در پی اعلام یک مورد ضرب و جرح جلوی اداره راه و شهرسازی بافت، بلافاصله ماموران به […]



نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بافت با اشاره به دستگیری ضارب کارمند اداره راه و شهرسازی، بر لزوم سعه صدر و کنترل خشم در مراودات اجتماعی تاکید کرد.

سرهنگ محمدجواد آرامون امروز ۲۸ تیرماه در این رابطه گفت: در پی اعلام یک مورد ضرب و جرح جلوی اداره راه و شهرسازی بافت، بلافاصله ماموران به محل اعزام و متوجه شدند یکی از کارمندان این اداره توسط یک نفر با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و ضارب نیز متواری شده است.

وی افزود: در ادامه ماموران با تحقیقات انجام گرفته این فرد را شناسایی و وی را با تشکیل پرونده اولیه به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با تاکید بر تلاش مضاعف همگان در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم، بر حل و فصل مسائل و مشکلات از طریق گفت‌وگو و شفاف‌سازی قوانین و مقررات برای مراجعان تاکید کرد.

انتهای پیام


دستگیری ضارب کارمند اداره راه و شهرسازی شهرستان بافت

منبع: ایـسنا
? دستگیری ضارب کارمند اداره راه و شهرسازی شهرستان بافت