دستگیری شکارچیان ۱۲ قطعه کبک در کرمان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست کرمان از دستگیری متخلفان شکار ۱۲ قطعه کبک در کرمان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ رحیم منتظر گفت: مامورین اجرایی یگان حفاظت این اداره حین گشت و کنترل مناطق آزاد شهرستان […]



سرپرست اداره حفاظت محیط زیست کرمان از دستگیری متخلفان شکار ۱۲ قطعه کبک در کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ رحیم منتظر گفت: مامورین اجرایی یگان حفاظت این اداره حین گشت و کنترل مناطق آزاد شهرستان متوجه حضور شکارچیان در منطقه مرغزار شدند که بلافاصله موفق به دستگیری متخلفان شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان افزود: در این رابطه دو نفر متخلف دستگیر شد که در بازرسی از خودرو آن‌ها لاشه ۱۲ قطعه کبک وحشی، یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی دوربین‌دار، یک دستگاه خودرو سواری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پرونده متخلفان پس از تشکیل جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: از کلیه دوستداران محیط زیست خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۵۴۰ به این اداره‌کل اطلاع دهند.

انتهای خبر/م
 


دستگیری شکارچیان ۱۲ قطعه کبک در کرمان

منبع:آرمـان
? دستگیری شکارچیان ۱۲ قطعه کبک در کرمان