دستگیری سارقان منزل در کوهپایه کرمان

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه سارق در دهستان کوهپایه از توابع کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه با تلاش ماموران، ۱۷ فقره سرقت منزل کشف شد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ “مهدی پور امینائی ” افزود: در پی […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه سارق در دهستان کوهپایه از توابع کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه با تلاش ماموران، ۱۷ فقره سرقت منزل کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ “مهدی پور امینائی ” افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در روستای کوهپایه کرمان، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران  پاسگاه “ده لولو” این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی با بررسی محل وقوع سرقت ها و شباهت شگرد سارقان در تمامی سرقت ها، موفق به شناسایی ۲ نفر سارق  شده و در یک عملیات پلیس آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان همچنین با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر در این پرونده تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به ۱۷ فقره سرقت از منازل و ویلا های روستای کوهپایه اعتراف کردند. 

سرهنگ پورامینایی با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضایی از شهروندان نیز خواست، ضمن رعایت هشدارهای پلیسی منزل خود را به سیستم های ایمنی و سامانه مها مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.




دستگیری سارقان منزل در کوهپایه کرمان

منبع:ایرنـا
? دستگیری سارقان منزل در کوهپایه کرمان