دستگیری سارقان زن‌نما در رفسنجان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی رفسنجان از شناسایی و دستگیری دوسارق مسلح طلاجات تعدادی از بانوان رفسنجانی در یکی از نقاط این شهر خبر داد. سرهنگ امیرسبتکی امروز ۳۱ مرداد ماه در تشریح این خبر گفت: در پی ورود دو سارق با لباس زنانه به یک مکان ورزشی و سرقت طلاجات چند خانم با تهدید اسلحه […]



نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی رفسنجان از شناسایی و دستگیری دوسارق مسلح طلاجات تعدادی از بانوان رفسنجانی در یکی از نقاط این شهر خبر داد.

سرهنگ امیرسبتکی امروز ۳۱ مرداد ماه در تشریح این خبر گفت: در پی ورود دو سارق با لباس زنانه به یک مکان ورزشی و سرقت طلاجات چند خانم با تهدید اسلحه شکاری، نزدیکترین واحد گشت انتظامی و ماموران پلیس آگاهی به سرعت در محل حاضر و عملیات شناسایی و دستگیری این سارقان زورگیر را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با پیجویی‌های بی وقفه مأموران پلیس آگاهی و بررسی‌های دقیق پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت، هر دو عامل این سرقت و مخفیگاه آنان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در منزلی واقع در یکی از نقاط شهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: این دو متهم در بازجویی‌های انجام گرفته به طراحی و اجرای نقشه زورگیری از بانوان اعتراف کرده و پس از بازجویی‌های تکمیلی برای کشف سلاح به کار رفته در سرقت و عودت طلاجات سرقتی به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

انتهای پیام


دستگیری سارقان زن‌نما در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? دستگیری سارقان زن‌نما در رفسنجان