دستگیری  سارقان خودرو در کهنوج | اخبار استان کرمان

جانشین انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری  دو سارق خودرو، در شهرستان کهنوج خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی،  مهدی سلیمانی گفت:حضور ضربتی ماموران انتظامی و اجرای هوشمندانه طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی،  سارقان یک دستگاه خودروی پراید را ناکام گذاشت. وی اظهار […]



جانشین انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری  دو سارق خودرو، در شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی،  مهدی سلیمانی گفت:حضور ضربتی ماموران انتظامی و اجرای هوشمندانه طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی،  سارقان یک دستگاه خودروی پراید را ناکام گذاشت.

وی اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰مبنی بر سرقت یک اتومبیل پراید در شهرستان همجوار بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد هنگام کنترل محور مواصلاتی کهنوج_قلعه گنج خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن توقیف آن،  دو سارق را دستگیر کردند.

سلیمانی  اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای سریع  طرح مهار این خودروی سرقتی از شهرستان هم‌جوار کم‌تر از یک ساعت کشف و تحویل مال‌‌باخته شد.

انتهای خبر/پ


دستگیری  سارقان خودرو در کهنوج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگیری  سارقان خودرو در کهنوج