دستگیری۲ شرور مسلح در کهنوج | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری دو شرور و قاچاقچی مسلح موادمخدر در عملیات پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ فرمانده انتظامی کهنوج در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت شهرستان کهنوج در راستای شناسایی و دستگیری عاملان جرائم خشن، با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت […]




فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری دو شرور و قاچاقچی مسلح موادمخدر در عملیات پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ فرمانده انتظامی کهنوج در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت شهرستان کهنوج در راستای شناسایی و دستگیری عاملان جرائم خشن، با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه دو فرد شرور که اقدام به خرید و فروش سلاح و مواد مخدر می‌کردند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

حیدر احمد یوسفی افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با هوشیاری و سرعت عمل طی یک عملیات غافل‌گیرانه و ضربتی، این دو شرور را در یکی از خیابان‌های سطح شهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهنوج با اشاره به اینکه متهمان داری سابقه همکاری با قاچاقچیان در حمل مسلحانه مواد مخدر و خرید و فروش سلاح غیر مجاز می‌باشند، تصریح کرد : یک قبضه سلاح به همراه مهمات ممنوعه از متهمان کشف و پس‌از واکاوی‌های اطلاعاتی با تکمیل پرونده تحویل مسئولان قضایی شدند.

انتهای خبر/پ


دستگیری۲ شرور مسلح در کهنوج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگیری۲ شرور مسلح در کهنوج