دستگيری عاملان تيراندازی و شرارت در عنبرآباد | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: طی عمليات‌های ضربتی پليس امنيت‌عمومی اين فرماندهی سه عامل تيراندازی و شرارت در اين شهرستان دستگير شدند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، حسن بژندی گفت: در پی وقوع دو‌فقره تيراندازی منجر به جرح يک شهروند، خسارت به دو خودرو و قدرت‌نمایی سه […]



فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: طی عمليات‌های ضربتی پليس امنيت‌عمومی اين فرماندهی سه عامل تيراندازی و شرارت در اين شهرستان دستگير شدند.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، حسن بژندی گفت: در پی وقوع دو‌فقره تيراندازی منجر به جرح يک شهروند، خسارت به دو خودرو و قدرت‌نمایی سه نفر با سلاح‌گرم در سطح‌شهرستان، ماموران پليس امنيت عمومی به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در اين راستا ماموران پليس‌امنيت‌عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسی اين افراد را شناسايی و آنان را طی چند عمليات ضربتی دستگير کردند.
 
فرمانده انتظامی عنبرآباد خاطرنشان کرد: از جمله جرائم اين سه متهم می‌توان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غيرمجاز، اخلال در نظم و امنيت‌عمومی از طريق تيراندازی منجر به خسارت خودرو شهروندان، ايجاد رعب، وحشت و قدرت‌نمايی با سلاح ممنوعه اشاره كرد که ضمن تشکيل پرونده به مراجع‌قضايی معرفی شدند.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی 


دستگيری عاملان تيراندازی و شرارت در عنبرآباد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگيری عاملان تيراندازی و شرارت در عنبرآباد