دستگيری سارق موتورسيکلت در کهنوج

سرپرست انتظامی شهرستان کهنوج از دستگيری سارق سابقه‌دار موتورسيکلت با کشف سه فقره سرقت خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، حيدر احمديوسفی در تشريح اين خبر گفت: درپی‌ اعلام چند فقره سرقت موتورسيکلت از داخل حياط منازل در سطح شهر کهنوج، ماموران کلانتری ۱۱ با پی‌جويی‌های پليسی و […]



سرپرست انتظامی شهرستان کهنوج از دستگيری سارق سابقه‌دار موتورسيکلت با کشف سه فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، حيدر احمديوسفی در تشريح اين خبر گفت: درپی‌ اعلام چند فقره سرقت موتورسيکلت از داخل حياط منازل در سطح شهر کهنوج، ماموران کلانتری ۱۱ با پی‌جويی‌های پليسی و بکارگيری شگردهای پليسی، سارق را پس از سرقت يک دستگاه موتورسيکلت و در حين فرار دستگير کردند.

وی بيان کرد: اين متهم پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقيقات پليسی به سه فقره سرقت موتورسيکلت اعتراف کرد و موتورسيکلت‌های سرقت شده از مخفيگاهش کشف و پس از شناسايی به مال‌باختگان تحويل داده شد.
احمديوسفی از شهروندان خواست: خودرو و موتورسيکلت خود را در مکان امن و مطمئن و دارای دوربين مداربسته پارک نموده و وسائط نقليه خود را به تجهيزات ايمنی از قبيل سيستم GPS و قفل مركزی، دزدگير، قفل پدال و قفل فرمان مجهز كنند.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


دستگيری سارق موتورسيکلت در کهنوج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگيری سارق موتورسيکلت در کهنوج