دستگاه قضایی استان کرمان به سهم خود برای رفع موانع تولید گام برداشته است

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی به سهم خود گام هایی برای رفع موانع تولید برداشته تا به اقتصاد، تولید و اشتغال در استان کرمان کمک شود. حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۲۴ دی ماه در حاشیه بازدید از خودروسازی بم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بم در حوزه صنعت خودروسازی، ظرفیت […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی به سهم خود گام هایی برای رفع موانع تولید برداشته تا به اقتصاد، تولید و اشتغال در استان کرمان کمک شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۲۴ دی ماه در حاشیه بازدید از خودروسازی بم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بم در حوزه صنعت خودروسازی، ظرفیت مهم در استان کرمان و کشور محسوب می شود که باید به عنوان یک شهر صنعتی از آن نام برد.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و خودرویی کشور فعالیت این واحدهای تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل ارزآوری و تامین نیاز خودرویی، این مجموعه بزرگ نقش تاثیرگذاری در استان کرمان دارد .

حمیدی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با حل مشکلات به وجود آمده در خودروسازی، این صنعت بتواند به تولید خود ادامه دهد، تصریح کرد: خودروساز به دلیل مشکلاتی به تعهدات خود عمل نکرده و باید در سطح استان و کشور پیگیری و هماهنگی هایی انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: بیشتر احکام در سطح کشور صادر و به صورت نیابت وارد حوزه قضایی کرمان شده که در این خصوص باید با استان های دیگر مکاتبه شود.

وی اظهار کرد: معتقدم بسیاری ازمشکلات واحدهای تولیدی باید قضازدایی شود و حتی المکان دستگاه قضایی در این مسائل ورود نکند تا برای شرکت ها مشکل آفرین نباشد .

حمیدی گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی نیز جلسات متعدد برگزار می شود و شرکت های تولیدی استان به این ستاد مراجعه کرده و با برگزاری جلسات و مصوباتی که داریم، سعی ما بر کمک به این واحدهای تولیدی است  و از اول سال تاکنون ۳۱ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان برگزار شده که ۱۵۴ مصوبه برای رفع موانع تولید بوده است.

وی تصریح کرد: ۱۱۵ پرونده قضایی در جهت حمایت از تولید طی پنج سالی که این ستاد در کرمان فعال بوده، تشکیل شده و همچنین ۲۱ هزار نیرو به کار برگشته و مانع بیکاری آن ها شده است .

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به رصد نارسایی و مشکلات واحدهای تولیدی گفت: دستگاه قضایی به سهم خود گام هایی برای رفع موانع تولید برداشته تا به اقتصاد، تولید و اشتغال در استان کرمان کمک شود.

انتهای پیام




دستگاه قضایی استان کرمان به سهم خود برای رفع موانع تولید گام برداشته است

منبع: ایـسنا
? دستگاه قضایی استان کرمان به سهم خود برای رفع موانع تولید گام برداشته است