دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در قبال کودکان بدسرپرست عمل کنند | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دستگاه‌ها به وظیفه قانونی خود به منظور ساماندهی و تامین رفاهیات و آموزش‌کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در جیرفت عمل کنند. افشین  صالحی نژاد ۲۱ مرداد ماه در حاشیه بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست جیرفت با اشاره به اهمیت دادن به مسائل روانشناختی کودکان […]



نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دستگاه‌ها به وظیفه قانونی خود به منظور ساماندهی و تامین رفاهیات و آموزش‌کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در جیرفت عمل کنند.

افشین  صالحی نژاد ۲۱ مرداد ماه در حاشیه بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست جیرفت با اشاره به اهمیت دادن به مسائل روانشناختی کودکان اظهار کرد: کار کردن روی مهارت‌ها و توانمندی‌های روانی و مذهبی این کودکان باعث می‌شود تا آمادگی‌های لازم را برای گذراندن بحران‌های زندگی در بزرگسالی کسب کنند.

وی در ادامه به اهمیت جذب کمک‌های خیران تاکید  و عنوان کرد: کمک‌های خداپسندانه خیران می‌تواند در تامین رفاهیات، آموزش‌ها و برطرف کردن نیازهای ضروری این کودکان بسیار اثرگذار باشد.

دادستان جیرفت خطاب به دستگاه‌های متولی نگهداری و حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست و کار گفت: مطابق با وظیفه قانونی خود در تامین رفاهیات و آموزش‌ کودکان به کمک بخش‌های خصوصی بیایند.

انتهای پیام


دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در قبال کودکان بدسرپرست عمل کنند

منبع: ایـسنا
? دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در قبال کودکان بدسرپرست عمل کنند