دستگاه‌های دولتی حق تعطیلی پروژه‌ها را ندارند

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با بیان این‌که اختلاف بین دستگاه‌های دولتی نباید به تعطیلی پروژه‌ها منجر شود،گفت:«دستگا‌‌ه‌های دولتی به هیچ‌وجه نباید تعطیلی پروژه‌ای داشته باشند و حتما هماهنگی‌ها با معاونت عمرانی باید انجام شود». محمدمهدی فداکار همچنین افزود:«دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و دستگاه‌ها نسبت به رصد پروژه‌ها اقدام کنند تا موانع برطرف […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با بیان این‌که اختلاف بین دستگاه‌های دولتی نباید به تعطیلی پروژه‌ها منجر شود،گفت:«دستگا‌‌ه‌های دولتی به هیچ‌وجه نباید تعطیلی پروژه‌ای داشته باشند و حتما هماهنگی‌ها با معاونت عمرانی باید انجام شود».

محمدمهدی فداکار همچنین افزود:«دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و دستگاه‌ها نسبت به رصد پروژه‌ها اقدام کنند تا موانع برطرف شده و پروژه‌ها معطل نمانند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی ۲۵ تیرماه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان،تحقق ۸۲ درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته را قابل قبول دانست و تاکید کرد تا جلسات به صورت ماهانه برگزار و پروژه‌ها رصد شوند.

استاندار کرمان بیان کرد:وی گفت:«استان کرمان ظرفیت تحقق نرخ رشد اقتصادی ۷٫۷ درصدی را دارد».

فداکار بر فعال بودن معین‌های توسعه‌ای نیز تاکید کرد و افزود:«نیازهای مناطق برآورد گردد و تجربه‌های موفق و ناموفق را پیگیری کنید تا اصلاح فرآیندهای لازم انجام شود».

وی ادامه داد:«در سفر ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای جادۀ محمدآباد به جاسک گذاشته شده و اعلام می‌شود،زیرا این پروژه به لحاظ امنیتی و اقتصادی مهم است و باید تکمیل شود». /پ




دستگاه‌های دولتی حق تعطیلی پروژه‌ها را ندارند

منبع:خبر کرمان
?

دستگاه‌های دولتی حق تعطیلی پروژه‌ها را ندارند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی