دستور ویژه آیت‌الله رئیسی برای رفع مشکلات معدنکاران معدن کرومیت آسمینون

فت فتو/کرمان درحاشیه نشست رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اصل نود و با پیگیری‌های نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در خانه ملت، دستور آیت الله رئیسی به وزیر صنعت و معدن برای رفع مشکلات معدنکاران معدن کرومیت آسمینون مطرح شد. به گزارش فت فتو منصور شکرالهی عضو کمیسیون اصل ۹۰  مجلس شورای اسلامی در […]

فت فتو/کرمان درحاشیه نشست رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اصل نود و با پیگیری‌های نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در خانه ملت، دستور آیت الله رئیسی به وزیر صنعت و معدن برای رفع مشکلات معدنکاران معدن کرومیت آسمینون مطرح شد.

به گزارش فت فتو منصور شکرالهی عضو کمیسیون اصل ۹۰  مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات این خبر گفت: در این جلسه مباحث مربوط به ساختار بودجه، قاچاق کالا وارز ، قرداد کرسنت، حقوق های نجومی و سایر پرونده های مربوطه بررسی شد.
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در خانه ملت تصریح کرد: همچنین در حاشیه این نشست با توجه به اهمیت و ضرورت رفع مشکلات معدنکاران زحمت کش معدن کرومیت فاریاب این مسئله درحضور وزیر صنعت،معدن و تجارت؛ خدمت رئیس جمهور تشریح شد و به صورت کتبی نیز مطالبات معدنکاران و قصور مدیر عامل معدن فاریاب تقدیم وی شد.
وی ادامه داد: دکتر رئیسی نیز در این راستا بلافاصله به وزیر صنعت و معدن دستور داد که به صورت ویژه و دراسرع وقت مشکلات معدن کرومیت فاریاب در دستور کارقرار گیرد و گزارش اقدامات به دفتر وی ارسال شود.
عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: با توجه به مطالبات مردمی و اتمام مراحل اداری پرونده شهرستان شدن جازموریان، خواستار دستور فوری رئیس جمهور مبنی بر تسریع شهرستان شدن جازموریان هستیم.

شکرالهی تاکید کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور در آینده نزدیک سفری به استان کرمان خواهد داشت، از وی جهت حضور در حوزه انتخابیه دعوت بعمل آمد که دکتر رئیسی در این باره نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام




دستور ویژه آیت‌الله رئیسی برای رفع مشکلات معدنکاران معدن کرومیت آسمینون

منبع: ایـسنا
? دستور ویژه آیت‌الله رئیسی برای رفع مشکلات معدنکاران معدن کرومیت آسمینون