دستاوردهای هسته‌ای ایران، نمادی از ظرفیت‌های بالای نسل جوان ایران

فرماندار راور گفت: دستاوردهای هسته‌ای ایران، نمادی از استعدادها و ظرفیت‌های بالای نسل جوان ایران است. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری راور؛ بیست فرودین ماه، روزی که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به نام شهیدانی نام‌گذاری شد که هرکدام با نثار جوانی و خانواده خویش، برای تصلی […]

فرماندار راور گفت: دستاوردهای هسته‌ای ایران، نمادی از استعدادها و ظرفیت‌های بالای نسل جوان ایران است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری راور؛ بیست فرودین ماه، روزی که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به نام شهیدانی نام‌گذاری شد که هرکدام با نثار جوانی و خانواده خویش، برای تصلی و پیشرفت این مرزوبوم شربت سرخ شهادت را نوشیدند تا ملت آزاد ایران اسلامی کشوری با قدرتی بیشتر در زمینه انرژی مسالمت آمیز هسته‌ای قدم های بلندی بردارد.

دستاوردهای گسترده ایران در عرصه هسته‌ای، نمادی از استعداد و ظرفیت‌های بالای نسل جوان ایران اسلامی است که اقدامات و موانع نظام‌های سلطه قادر به شکست اراده ملت‌ها نخواهد بود.

دانشمندان جوان و متعهد این مرز و بوم با روحیه‌ای جهادی و با گذشت و ایثار گامی محکم را در راستای بومی کردن صنعت هسته‌ای میهن عزیزمان برداشته‌اند و با اراده‌ای پولادین برای رسیدن به مرحله توسعه‌یافتگی از این دانش تلاش خواهندکرد.

کشورهای قدرتمند که روزی دانش هسته‌ای را امتیازی انحصاری برای خود می‌دانستند حتی تصور نمی‌کردند روزی دانشمندان جوان ایرانی با اتکاء به دانش و امکانات بومی این انحصار را بشکنند و افتخار پیوستن به تعداد اندک کشور های هسته‌ای را نصیب ایران کنند.

روز بیست فرودین‌ماه روز بزرگ صنعت هسته‌ای ایران است، روزی که به نام شهدای هسته‌ای، نماد پیشرفت، علم و آمیختگی علم، ایمان، شجاعت، خون و شهادت لقب گرفته است؛ روزی که نباید نام شهدای هسته‌ای از جمله شهید احمدی‌روشن، شهید رضایی، شهید علی‌محمدی، قشقایی و حتی شهید شهریاری را از یاد برد؛ شهیدانی که امروز سند مظلومیت ایران اسلامی هستند؛ دانشمندانی که با ویژگی‌های مشترک، اهداف هماهنگ و تلاش‌های مستمر در مسیر زنده نگه‌داشتن چرخه هسته‌ای کشور گام برداشتند.

اینجانب فرارسیدن بیست فروردین ماه وهمچنین سال‌روز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی را به تمامی هنرمندان تبریک عرض نموده و امیدوارم با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز شاهد رونق هنر اسلامی در این منطقه باشیم.

انتهای خبر/راور




دستاوردهای هسته‌ای ایران، نمادی از ظرفیت‌های بالای نسل جوان ایران

منبع:آرمـان
? دستاوردهای هسته‌ای ایران، نمادی از ظرفیت‌های بالای نسل جوان ایران