دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کرمان/ فروش سم تقلبی، ۵ میلیون تومان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به انهدام کارگاه تولید سموم کشاورزی تقلبی در کرمان اظهار کرد: یک کارگاه در حاشیه شهر کرمان دائر شده و سموم تقلبی درختان پسته را تولید می کردند و هر گالن ۲۰ لیتری را قریب به پنج میلیون تومان به کشاورزان می فروختند. سردارعبدالرضا ناظری امروز ۱۱ […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به انهدام کارگاه تولید سموم کشاورزی تقلبی در کرمان اظهار کرد: یک کارگاه در حاشیه شهر کرمان دائر شده و سموم تقلبی درختان پسته را تولید می کردند و هر گالن ۲۰ لیتری را قریب به پنج میلیون تومان به کشاورزان می فروختند.

سردارعبدالرضا ناظری امروز ۱۱ مردادماه در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همکاران ما در فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان دستاوردهای خوبی داشته و در این طرح ۱۲۰ نفر سارق دستگیر و ۴۵۰ فقره سرقت کشف شده است.

وی افزود: در این طرح باندی دستگیر شده که طی سه ماه اخیر شبانه وارد منزل افراد سالخورده شده و با تهدید چاقو و سلاح تقلبی که همراه داشتند، طلاجات را به سرقت می بردند.

ناظری با اشاره به اینکه در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان سارقین سیم های برق و کنتورهای آب دستگیر شده، بیان کرد: در این طرح سارقی دستگیر شده که بیش از ۱۰۰ مورد سرقت خودرو داشته است. به همشهریان توصیه می کنیم بیشتر مراقبت کرده و خودروها را به سیتسم های بازدارنده مجهز نموده و اجازه دسترسی به سارقان ندهند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت چهار روز در سطح کلانتری ها و پاسگاه های تابعه کرمان اجرا و مقادیر زیادی اموال مسروقه، مشروبات الکلی، سلاح و مهمات، موتورسیکلت مسروقه و … کشف شده است.

وی با اشاره به انهدام کارگاه تولید سموم کشاورزی تقلبی در کرمان اظهار کرد: یک کارگاه در حاشیه شهر کرمان دائر شده و سموم تقلبی درختان پسته را تولید می کردند و هر گالن ۲۰ لیتری را قریب به پنج میلیون تومان به کشاورزان می فروختند که ضرر و زیان به محصولات می زد و چهار نفر از این افرد دستگیر شده و در بازداشت هستند.

به گزارش فت فتو، در حاشیه این نمایشگاه رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مسائل در بحث سرقت ها، فعالیت کارگاه های ضایعاتی در سطح شهر است که بعضا بدون مجوز کار می کنند و علت دیگر اتباع غیرمجاز هستند که در بیشتر سرقت ها دخالت دارند.

وی با اشاره به آسیب های بازی های رایانه ای گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کرمان سارقی دستگیر شده که کمتر از ۱۰ ثانیه اقدام به سرقت خودرو میکند و این موضوع در بازی رایانه ای است که در کشور ما جزو پرفروش ترین بازی هاست لذا از خانواده ها درخواست داریم اصل خودمراقبتی و خودحفاظتی را در کنار سواد رسانه ای جدی بگیرند.

جلالی تصریح کرد: مسئله مهم دیگر موثر در کاهش سرقت منازل، حضور نگهبان در مجتمع های آپارتمانی است.

همچنین دادخدا سالاری دادستان کرمان نیز در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در تامین امنیت اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل تلاش پلیس است که برای آرامش مردم شبانه روزی تلاش می کنند و این دستگیری ها در تامین امنیت موثر است.

وی درباره معضل سارقان سابقه دار افزود: قوانین ما به روز نیست و متناسب با میزان جرمی که بر جامعه دارد، نیست و مجازات ها بازدارندگی ندارد.

انتهای پیام




دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کرمان/ فروش سم تقلبی، ۵ میلیون تومان

منبع: ایـسنا
? دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کرمان/ فروش سم تقلبی، ۵ میلیون تومان