دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بم تشریح شد

نذیر کرمان/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در شهرستان بم را تشریح کرد. سرهنگ عبدالعلی روانبخش ۲۰ خرداد ماه در حاشیه بازدید از دستاوردهای این طرح اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی بم در این طرح برخورد با دارندگان سلاح و مهمات رتبه اول استان را به دست […]

نذیر کرمان/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در شهرستان بم را تشریح کرد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش ۲۰ خرداد ماه در حاشیه بازدید از دستاوردهای این طرح اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی بم در این طرح برخورد با دارندگان سلاح و مهمات رتبه اول استان را به دست آورده است.

وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک هفته گذشته در فرماندهی انتظامی شهرستان بم اجرا شد.

روانبخش بیان کرد: این طرح ها در سطح استان براساس تجزیه و تحلیل جرائمی که صورت می‌گیرد و با اشراف اطلاعاتی که همکاران دارند به صورت ماهانه و هفتگی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و بالا رفتن ضریب امنیتی شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: در این  طرح ۸۲ مورد سرقت اعم از موتورسیکلت، خودرو و تجهیزات برق کشف و ۳۸ سارق و چندین مالخر دستگیر شده‌اند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان یکی از دغدغه‌های مردم را تردد خودروهای قاچاق اتباع دانست و افزود: نزدیک به ۵۰۰ نفر اتباع بیگانه در این طرح دستگیر و ۱۲ دستگاه خودرو در این رابطه نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

وی از کشف ۴۴ هزار لیتر  سوخت قاچاق خبر داد و گفت: هشت دستگاه خودرو توقیف شد.

روانبخش از کشف ۹۸۳ کیلوگرم از انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۸ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر خرده فروش مواد مخدر و جمع‌آوری ۲۵ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر نیز خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها باعث می‌شود مردم احساس امنیت ببیشتریداشته باشند.

انتهای پیام




دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بم تشریح شد

منبع: ایـسنا
? دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بم تشریح شد