در طرح کوثر غدیر ۴۰۰زوج جوان رفسنجانی راهی خانه بخت شدند | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ جلسه طرح کوثر غدیر در محل دفتر امام جمعه با حضور فرماندار، ریس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس مجتمع مس سرچشمه، رییس کمیته امداد و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد و امام جمعه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در تأمین جهیزیه دختران رفسنجانی که سال ها در دوران عقد به سر […]


به گزارش نذیر کرمان؛ جلسه طرح کوثر غدیر در محل دفتر امام جمعه با حضور فرماندار، ریس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس مجتمع مس سرچشمه، رییس کمیته امداد و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد و امام جمعه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در تأمین جهیزیه دختران رفسنجانی که سال ها در دوران عقد به سر می برند و در تهیه جهیزیه و تشکیل رسمی زندگی با مشکل مواجه هستند برنامه ریزی ها انجام شده و مقرر شد حمایت های لازم از آن ها صورت گیرد که با تشکیل زندگی به فرزندآوری و جوانی جمعیت هم کمک می شود.

حجت الاسلام اصغر عسکری ادامه داد: سال قبل با اجرای طرح کوثر غدیر جهیزیه ۴۰۰ زوج جوان که از سال ۸۹ پیمان ازدواج بستند و بعضا تا سال ۱۴۰۰ در دوران عقد به سر می بردند با همت بخش های مختلف اعم از مجتمع مس، شهرداری، شورای اسلامی شهر و دیگر ارگان ها تامین شد و زندگی رسمی خود را آغاز کردند.

وی افزود: امسال نیز در ادامه این طرح ارگان های مختلف پا پیش گذاشتند و هزینه جهیزیه تعدادی دیگر از زوج های بی بضاعت را تامین خواهند کرد.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: همچنین برای کسانی که در سال نخست آغاز زندگی مشترکشان صاحب فرزند شوند هم تسهیلات ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته در طرح کوثر غدیر ۴۰۰زوج جوان رفسنجانی راهی خانه بخت شدند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?در طرح کوثر غدیر ۴۰۰زوج جوان رفسنجانی راهی خانه بخت شدند : اخبار استان کرمان – رفسنجان