در حوزۀ تامین آب سال سختی در پیش داریم

فت فتو ـ گروه اقتصاد:وزیر نیرو اعلام کرد:«سال ١۴٠١ به دلیل اینکه بارش‌های کمی داشته و در برخی استان‌ها دچار خشکسالی هستیم،سال سختی در حوزه‌ی تامین آب خواهد بود». علی‌اکبر محرابیان افزود:«از همگان دعوت می‌کنیم هم در بخش شرب هم در بخش کشاورزی اقدامات لازم در خصوص صرفه‌جویی را انجام دهند تا بتوانیم با میزان […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:وزیر نیرو اعلام کرد:«سال ١۴٠١ به دلیل اینکه بارش‌های کمی داشته و در برخی استان‌ها دچار خشکسالی هستیم،سال سختی در حوزه‌ی تامین آب خواهد بود».

علی‌اکبر محرابیان افزود:«از همگان دعوت می‌کنیم هم در بخش شرب هم در بخش کشاورزی اقدامات لازم در خصوص صرفه‌جویی را انجام دهند تا بتوانیم با میزان آب تامین شده،سال‌جاری را سپری کنیم».

وی با بیان اینکه طرح وسیع جهاد آبرسانی در تمامی استان‌های کشور با هدف آبرسانی به ١٠ هزار روستا در حال انجام است،ادامه داد:«در شهرهایی که نیاز به تامین آب دارند،اجرای طرح‌های اضطراری را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم در سال‌جاری بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم».

وی اضافه کرد:«با تزریق بودجه سال ١۴٠١،کار پروژه‌های آبرسانی کشور سرعت می‌گیرد».

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو،وی ۱۶ فروردین‌ماه در حاشیه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه مباحثی در مورد تابستان مخصوصا مقوله مدیریت آب و موضوعات مربوط به برق کشور مطرح شد،اظهار کرد:«امیدواریم در سایه همکاری و تعامل با مجلس در چارچوب بودجه ١۴٠١ که بودجه نسبتا خوبی است،بتوانیم بسیاری از انتظارات مردم را برآورده کنیم».

وی بیان کرد:«با تزریق بودجه‌ی سال ١۴٠١،سرعت کار پروژه‌ها بیش از پیش خواهد بود».

وی گفت:«طرح جهاد آبرسانی به صورت یک طرح عمرانی وسیع و فراگیر در تمامی استان‌های کشور خواهد بود؛ به طوری‌که بسیاری از روستاهایی که فاقد شبکه آب بوده یا مشکلات عدیده‌ای در موضوع آب داشتند،آب مورد نیاز آن‌ها تامین خواهد شد». / الف

 




در حوزۀ تامین آب سال سختی در پیش داریم

منبع:خبر کرمان
?
در حوزۀ تامین آب سال سختی در پیش داریم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی