در حملات امروز به نوار غزه ۴۱ فلسطینی شهید شدند | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از  میدل ایست نیوز، منابع بیمارستانی در سرزمین‌های فلسطینی اعلام کردند در نتیجه بمباران مناطق مختلف نوار غزه توسط ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از بامداد امروز شنبه تا کنون ۴۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. به گزارش الجزیره، در پی بمباران صبح امروز چند منطقه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از  میدل ایست نیوز، منابع بیمارستانی در سرزمین‌های فلسطینی اعلام کردند در نتیجه بمباران مناطق مختلف نوار غزه توسط ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از بامداد امروز شنبه تا کنون ۴۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش الجزیره، در پی بمباران صبح امروز چند منطقه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۱۹ فلسطینی به شهادت رسیدند. همچنین بر اثر گلوله باران و حملات توپخانه‌ای به منزل ابویوسف در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند و این در حالی بود که در منزل وی شماری از آوارگان، کارمندان خارجی و کارگران آژانس امداد و کار سازمان ملل برای فلسطین«اونروا» حضور داشتند.

از سوی دیگر در نتیجه حمله هوایی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، دو فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

در همین ارتباط، خبرنگار الجزیره از جنوب غزه نیز گزارش داد در بمباران یک منزل مسکونی در منطقه «جوره اللوت» در جنوب خان یونس، ۳ فلسطینی شهید و بیش از ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در منطقه «الشاکوش» در شمال غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه دو فلسطینی به شهادت رسیدند.


در حملات امروز به نوار غزه ۴۱ فلسطینی شهید شدند

منبع: اصلاحات نیوز
? در حملات امروز به نوار غزه ۴۱ فلسطینی شهید شدند