در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان صورت گرفت؛تقدیر از مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بواسطه جهش در صدور اسناد مالکیت مدارس | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ صبح امروز شنبه مورخ ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، اعضای شورای آموزش و پرورش و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار و وضعیت املاک و ابنیه مدارس مورد بررسی قرار گرفت. رضا رضایی مدیرکل ثبت اسناد و املاک […]


به گزارش نذیر کرمان؛ صبح امروز شنبه مورخ ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، اعضای شورای آموزش و پرورش و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار و وضعیت املاک و ابنیه مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

رضا رضایی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به نقش ویژه صدور اسناد حدنگار در تثبیت مالکیت و جلوگیری از تعرض سودجویان گفت: از مجموع قریب به ۵ هزار و ۵۰۰ ملک آموزش و پرورش استان کرمان، با تلاش مجموعه ثبت اسناد و املاک استان تاکنون ۲ هزار و ۴۷۰ فقره از این املاک سنددار شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر عزم جدی جهت صدور اسناد مالکیت آموزش و پرورش در استان شکل گرفته است و از مجموع اسناد مالکیت صادره، بیش از ۸۰۰ فقره معادل ۳۲ درصد اسناد در دو سال اخیر صادر شده است.

سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: مقوله تعلیم و تربیت از جایگاه والایی در فرهنگ دینی ما برخوردار است و از این رو صدور اسناد مالکیت مدارس به عنوان سنگر فراگیری دانش، از کارویژه‌های اولویت‌دار این اداره کل محسوب می‌شود.

وی افزود: صدور اسناد مالکیت حدنگار و نقل و انتقال رسمی املاک، به ارتقاء امنیت معاملاتی و بهداشت قضایی می‌انجامد و در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ثبت رسمی باید اقدامات آموزشی لازم در مدارس در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است، در بخش پایانی این نشست از مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و روسای واحدهای ثبتی جیرفت، زرند، رودبار جنوب و مناطق یک و دو شهرستان کرمان بواسطه جهش در زمینه صدور اسناد مالکیت مدارس تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: نذیر کرمان
?در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان صورت گرفت؛تقدیر از مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بواسطه جهش در صدور اسناد مالکیت مدارس : اخبار استان کرمان – رفسنجان