در بم توسعه حرف اول را می‌زند نه دعواهای سیاسی

فت فتو/کرمان به اعتقاد استاندار کرمان دعواهای سیاسی، جناحی چپ و راست در بم از قدیم جایی نداشته است و توسعه حرف اول را در این شهرستان می‌زند. محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۱۶ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان بم گفت: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در مصوبات سفر رئیس جمهور پیشنهاد داده شده است […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد استاندار کرمان دعواهای سیاسی، جناحی چپ و راست در بم از قدیم جایی نداشته است و توسعه حرف اول را در این شهرستان می‌زند.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۱۶ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان بم گفت: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در مصوبات سفر رئیس جمهور پیشنهاد داده شده است و البته چون پیشرفت آن بالای ۵۰ درصد نبود در ابتدا جزو مصوبات سفر نبود اما در جلسه روز سه شنبه هفته آینده با معاون اول رییس جمهور این پروژه را در مصوبات سفر خواهیم آورد.

به گفته او بیمارستان یک ضرورت برای هر شهری است.

استاندار کرمان بیان کرد: موضوع سد نساء، تصفیه خانه و خط انتقال در مصوبات سفر رئیس جمهور آمده است و مشکل آب شرب این منطقه حل خواهد شد.

به اعتقاد او مکانیزاسیون کشاورزی تاثیر به سزایی در بهینه‌سازی مصرف آب دارد و فشار کمتری به سفره‌های آب زیرزمینی وارد می‌شود.

فداکار توسعه صنعت را یک ضرورت دانست و بیان کرد: یکی از نیازهای توسعه صنعت، آب است و صنعت بخش مهمی از زندگی مردم شده است.

او عنوان کرد: سعی می‌شود که در سفر ریاست جمهوری به استان، مشکل وام زلزله را حل می‌کنیم اما بخشودگی آن امکان ندارد تا افراد بتوانند تسهیلات بگیرند یا ضامن شوند.

انتهای پیام




در بم توسعه حرف اول را می‌زند نه دعواهای سیاسی

منبع: ایـسنا
? در بم توسعه حرف اول را می‌زند نه دعواهای سیاسی