در انتخاب مسئولین، شایسته سالاری ملاک باشد نه گرایش سیاسی

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: رقابت جناح های سیاسی تا زمانی که برسند به مسئولیت اشکال ندارد اما وقتی بستر برای آنها فراهم شد اگر نگاه جناحی به خدمت رسانی داشته باشند، خطا است و لایق ها باید انتخاب شوند و نباید افراد را براساس اینکه در […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: رقابت جناح های سیاسی تا زمانی که برسند به مسئولیت اشکال ندارد اما وقتی بستر برای آنها فراهم شد اگر نگاه جناحی به خدمت رسانی داشته باشند، خطا است و لایق ها باید انتخاب شوند و نباید افراد را براساس اینکه در جناح بنده است باید بر مسند بشیند، منصوب شوند.

حجت الاسلام والمسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” صبح امروز هشتم آبان ماه در آئین تکریم و معارفه شهردار کرمان گفت: شهردار سابق کرمان با هیچ طرح و پروژه ای در حوزه فرهنگ مخالفت نکرد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه نگاه مسئول باید نگاه دینی و با ادب و آموزه های دینی همراه باشد بیان کرد: مسئولیت ها در هر رده ای ابتلا و آزمایش هستند و بستگی دارد که ما چگونه از آنها خارج شویم.

امام جمعه کرمان با تبیین نگاه دینی شهید رجایی اظهار کرد: شهید رجایی از اینکه به عنوان نخست وزیر انتخاب شد خوشحال نشد ضمن آنکه آن مسئولیت را رد نکرد اما یک شرط گذاشت و گفت هر وقت شما دید که یکی بهتر از من می تواند بر مسند نخست وزیر باشد اعلام کنید تا بنده استعفا بدهم.

وی بار مسئولیت را بسیار سنگین دانست و عنوان کرد: اگر با این نگاه مسئولیت را بپذیریم و تا آخر با همین نگاه پیش برویم دچار لغزش نخواهیم شد.

علیدادی سلیمانی خدمت به مردم را یک نعمت و توفیق دانست و تصریح کرد: اگر بر کار نگاه ارزشی، علمی، مردم محوری و جهادی حاکم باشد کارها به بهترین نحو انجام می شوند.

وی تاکید کرد: رقابت جناح های سیاسی تا زمانی که برسند به مسئولیت اشکال ندارد اما وقتی بستر برای آنها فراهم شد اگر نگاه جناحی به خدمت رسانی داشته باشند، خطا است و لایق ها باید انتخاب شوند و نباید افراد را براساس اینکه در جناح بنده است باید بر مسند بشیند، منصوب شوند.

انتهای پیام




در انتخاب مسئولین، شایسته سالاری ملاک باشد نه گرایش سیاسی

منبع:ایـسنا
? در انتخاب مسئولین، شایسته سالاری ملاک باشد نه گرایش سیاسی