دریای خزر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش نذیر کرمان از گیلان ؛ محمد مهدی نیازمند با اشاره به اینکه ناجیان غریق تابستان امسال ۶۰ را ازغرق شدن در دریای خزر نجات دادند، افزود: با آغاز طرح سالمسازی دریا از ۱۲ خرداد تا کنون ۳ نفر جان خود را از دست دادند. وی با بیان اینکه یک نفر در منطقه قروق […]



به گزارش نذیر کرمان از گیلان ؛ محمد مهدی نیازمند با اشاره به اینکه ناجیان غریق تابستان امسال ۶۰ را ازغرق شدن در دریای خزر نجات دادند، افزود: با آغاز طرح سالمسازی دریا از ۱۲ خرداد تا کنون ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه یک نفر در منطقه قروق تالش و یک نفر در امین آباد خشکبیجار و یک نفر در چابکسر به کام مرگ رفتند، گفت: پارسال در همین مدت ۵ نفر در دریای خزر غرق شده بودند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به ۳ نفر غرق شده گفت: تابستان امسال ۷۰۰ ناجی با همکاری بیش از ۱۰۰ نیروی‌های امدادگر هلال احمر در طرح سالم سازی دریا فعالیت دارند. 

محمد مهدی نیازمند با بیان اینکه گیلان ۳۴۰ نقطه پرخطر دارد، افزود: گیلان از چابکسر تا آستارا ۳۰۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد.

وی گفت: گیلان ۱۰ شهر ساحلی در آستارا، تالش، رضوانشهر، بندرانزلی، رشت، خمام، آستانه اشرفیه، لاهیجان، رودسر و لنگرود دارد.

 

انتهای پیام/


دریای خزر جان ۳ نفر را گرفت

منبع: بــرنا
? دریای خزر جان ۳ نفر را گرفت