درگیری شبانه پلیس با قاچاقچی مسلح

مهدی توسنگ از کشف ۲۸۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و هلاکت یک قاچاقچی مسلح مواد مخدر طی عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد خبر داد. به گزارش فت فتو؛ مهدی توسنگ گفت:ماموران دسته رزمی شهید خواجویی بهرامجرد که تحت مدیریت یگان تکاوری۱۲۴ شهداد اجرای ماموریت می کنند با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور […]

مهدی توسنگ از کشف ۲۸۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و هلاکت یک قاچاقچی مسلح مواد مخدر طی عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ مهدی توسنگ گفت:ماموران دسته رزمی شهید خواجویی بهرامجرد که تحت مدیریت یگان تکاوری۱۲۴ شهداد اجرای ماموریت می کنند با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵حامل موادمخدر از طریق  مسیرهای خاکی محدوده محور راین-کرمان مطلع شدند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: در این رابطه ماموران با استقرار شبانه در محدوده دره “قروئیه” به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند اما راننده آن با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل و آتش پرحجم ماموران پس از طی مسافتی کوتاه از حرکت باز ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران از درون این خودرو ۲۸۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند و در ادامه طی بررسی محل درگیری متوجه شدند سرنشین مسلح این خودرو نیز به هلاکت رسیده و در انتقال این حجم سنگین مواد افیونی ناکام مانده است.

انتهای پیام/تاج الدینی




درگیری شبانه پلیس با قاچاقچی مسلح

منبع:آرمـان
? درگیری شبانه پلیس با قاچاقچی مسلح