درهم پیچیده شدن صهیونیست با طومار «نصرالله» | اخبار سیاسی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی خوب می‌دانند، طوفان نصرالله به‌زودی طومار آنان را درهم خواهد پیچید. حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به تحولات اخیر گفت: رژیم صهیونیستی جنایت بزرگی را در ترور بیش از ۴ هزار شهروند لبنانی و سپس شهادت سید حسن […]



کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی خوب می‌دانند، طوفان نصرالله به‌زودی طومار آنان را درهم خواهد پیچید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به تحولات اخیر گفت: رژیم صهیونیستی جنایت بزرگی را در ترور بیش از ۴ هزار شهروند لبنانی و سپس شهادت سید حسن نصرالله و همراهان ایشان رقم زد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حمله به مردم و بمباران ضاحیه لبنان، آن‌هم ده‌ها بار نشان داد دوران این گرگ درنده و سگ هار آمریکا رو به زوال است و هم پیاله‌های او این روزها با تنفس مصنوعی سعی دارند او را سرپا نگه دارند.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی خوب می‌دانند، طوفان نصرالله به‌زودی طومار آنان را درهم خواهد پیچید.

سنجری بیان کرد: امروز مقاومت اسلامی عراق، لبنان، سوریه، یمن، ایران با اشتراک نظر به اینکه این غده سرطانی باید از جغرافیای عالم حذف شود رسیدند.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: طوفان نصرالله در دور دست‌ترین نقاط عالم امروز سیل خروشان برای قدس شریف راه انداخته، طوفانی که مرزها را درنوردیده و تبدیل به یک مکتب قوی به اسم نصرالله شده همانند مکتب حاج‌قاسم.

وی عنوان کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی خوب می‌دانند که این طوفان همه جداول آنان را برهم زده و در حال موج‌آفرینی نهایی برای محوکردن رژیم کودک‌کش شده.

سنجری اظهار کرد: ️طوفان نصرالله را امروز تنها در جنوب لبنان و ضاحیه بیروت نمی‌توان به نظاره نشست، بلکه این تفکر را در قیاس جهانی باید به تماشا نشست.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مشقی که سید حسن نصرالله برای عالم نوشت و خود در عمل به آن پیش‌قدم بود مقاومت تا رهایی قدس شریف مقاومت تا پایان رژیم صهیونیستی، مقاومت تا پیروزی قطعی و نهایی است.

وی خاطرنشان کرد: طوفان نصرالله امروز در حال گذر از تمام نقاط جهان و مشق کردن نام فلسطین و پاک کردن نام صهیونیست است.

انتهای خبر/م

 


درهم پیچیده شدن صهیونیست با طومار «نصرالله»

منبع:آرمـان
? درهم پیچیده شدن صهیونیست با طومار «نصرالله»