درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی با ترور هنیه

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: این گونه جنایات کوردلانه و وحشیانه نشان از ضعف و درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی دارد. یاسر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» ضمن عرض تسلیت به مردم فلسطین، ترور «اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد و گفت: […]



نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: این گونه جنایات کوردلانه و وحشیانه نشان از ضعف و درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی دارد.

یاسر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» ضمن عرض تسلیت به مردم فلسطین، ترور «اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد و گفت: ترور بزدلانه و ناجوانمردانه رئیس جنبش حماس، شهید والامقام «اسماعیل هنیه» که عمر پر برکت و باعزت خویش را در دفاع از آرمان فلسطین و آزادی قدس و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی صرف کرد موجب تأسف و تأثر گردید.

 وی افزود: شهید «اسماعیل هنیه» سال‌ها افتخار همراهی با سیدالشهدای محور مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و فرماندهان حماس و فلسطین و جبهه مقاومت را در دفاع از آرمان‌های فلسطین داشت، نام او همواره در دل‌های تمام آزادگان دنیا خواهد ماند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این گونه اقدامات و جنایات کوردلانه و وحشیانه نشان از ضعف و درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی دارد و آنها که در تمام جبهه‌ها به‌ویژه از آغاز طوفان الاقصی با مقاومت گروه‌ها و رزمندگان مبارز و مردم فلسطین و شکست تمام نقشه‌های خود در میدان نبرد مواجه شده‌اند، اکنون دست به این ترورهای ناجوانمردانه می‌زنند باید بدانند که با این اقدامات و به‌شهادت‌رساندن رهبران جبهه مقاومت، حماس نه‌تنها متوقف نخواهد شد؛ بلکه روزبه‌روز قدرتمندتر از گذشته به مقاومت ادامه خواهند داد.
 
  سلیمانی تصریح کرد: ترور بزدلانه تروریستی ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی پس از هفته‌ها نسل‌کشی و ویرانی در غزه علی‌رغم حمایت مستقیم ایالات متحده به هیچ یک از اهداف نامشروع خود نرسیده است.
 
 وی ادامه داد: فعالیت شرورانه این رژیم تروریستی در سایر کشورها تهدید واقعی صلح و امنیت کشورهای منطقه است.
 
 سلیمانی اظهار کرد: آمریکا و متحدانش که عاملان اصلی این جنایات هستند بدانند که تاریخ کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع را فراموش نخواهد کرد و محور مقاومت جهان اسلام و مردم آزادی‌خواه فلسطین پاسخ مناسبی به این جنایت‌کاران خواهند داد.
 
 وی در پایان شهادت این رهبر برجسته حماس و محافظ وی را به خانواده‌هایشان، رهبران حماس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تمام گروه‌ها و مبارزان مقاومت و مردم مقاوم فلسطین تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال برای تمام رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت و خانواده و بازماندگان آن شهیدان سعید، صبر و اجر مسئلت کرد.
 
 انتهای خبر/ سلیمانی رابر


درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی با ترور هنیه

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی با ترور هنیه